اردبیل؛

تصویب 5 سند ارتقای سطح بهداشت و سلامت در استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت:‌ با اجرای ۵ سند ارتقای سطح بهداشت و سلامت در استان اردبیل سطح سلامت عمومی در استان ارتقا می‌یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد پورفرضی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان اردبیل اظهار داشت: در راستای افزایش شاخص‌های سلامت در جامعه سندهای ارتقای سلامت توسط شورای عالی سلامت کشور تصویب شده تا به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با بیان اینکه برخی از این سندها از سوی سازمان بهداشت جهانی ابلاغ شده است، گفت:‌ تصویب و اجرای این سندها از تعهدات بین‌المللی ایران بوده که باید در راستای اجرای آن اقدامات عملی و شایسته به کار گرفته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از تصویب 5 سند ارتقای سطح بهداشت و سلامت در استان اردبیل خبر داد و افزود:‌ با تصویب این سندها در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان باید گام‌های اساسی برای اجرایی و عملیاتی شدن آن برداشته شود.

پورفرضی بیان کرد: این 5 سند شامل سلامت دهان و دندان، مبارزه با بیماری های غیرواگیر، بهبود تغذیه و امنیت غذایی، بهبود کیفیت آب و رفاه و منزلت سالمندان است که تصویب شده و باید زمینه برای اجرای آنها با برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی فراهم شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ارتقای ، سطح ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.