خیز 3 نفره به نیمکت آبی/ سرمربی جدید استقلال کدام گزینه است؟

تیم فوتبال استقلال تهران این فصل را با هر نتیجه ای به پایان برساند نیمکت این تیم دستخوش تغیرات خواهد شد.

خیز 3 نفره به نیمکت آبی/ سرمربی جدید استقلال کدام گزینه است؟به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛پرویز مظلومی اگر چه عملکرد نسبی خوبی را در این تیم داشته است اما به دلیل باخت های حساس در دیدارهای دربی و بازی با تراکتور سازی تبریز از محبوبیت بالایی در این تیم برخوردارنیست و شاید در پایان فصل یک گزینه جدید به این تیم اضافه شود وهدایت آبی ها را در فصل آتی به عهده بگیرد.

گزینه های رسیدن به نیمکت آبی ها به ترتیب اولویت:

1-علی رضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که این روز ها با پیروزی بر پرسپولیس به نوع انتقام دربی را از سرخ ها گرفت و آبی بر آتش استقلالی ها دو آتیشه ریخت.

وضعیت علی منصور با تیم نفت و البته شرایط بحرانی این تیم شانس وی را برای رسیدن به نیمکت استقلال افزایش داده است.

2-فرهاد مجیدی دومین گزینه است که البته اگر چه سابقه زیادی در مربیگری ندارد اما محبوبیت بالای وی حتی فرهاد را به سر مربیگری این تیم هم نزدیک کرده است ضمن اینکه وی در این باره هنوز سکوت کرده است و فرض را براین بگذارید که سکوت علامت رضاست.

3-گزینه سوم صمد مرفاوی است که این یکی شاید شانس کمتری برای حضور در نیمکت استقلال دارد اما به هر حال همیشه آماده خدمت به استقلال بوده است.

امیر قلعه نویی شاید اگر دیدار استقلال و تراکتور با هر نتیجه دیگری به پایان می رسد باز کی توانست به استقلال فکر کند اما در این حالت هرگز این اتفاق رخ نخواهد داد.

موضوع جالب توجه در تغییرات احتمالی باشگاه استقلال در بحث مدیریتی است و وزیر ورزش و جوانان باید برای این تیم فکری اساسی کند.

محمود گودرزی در این باره به احتمال فراوان برنامه هایی دارد چرا که سرپرست استقلال این روز ها برای آینده خود چشم به فدراسیون ژیمناستیک دارد و واضح است که وی دیگر در استقلال نخواهد بود.

اما در مورد بهرام افشار زاده باید گفت با توجه به سن و سال وی هنوز مشخص نیست که وی بتواند در یک فدراسیون به عنوان رئیس حضور داشته باشد یا خیر و باید منتظر آینده باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
دیگه اینوبحث نکنین یچیزی میگم پرویزمظلومی برای استقلال خیلی خوبه چون همش نتیجه خوب میگیره وشانس قهرمانی داره ،من خودم پرسپولیسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط صمد مرفابی با تعصب چون خودش یه استقلالی دوآتیشه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
من پرسپولیسیم و لی خداوکیلی یه کم انصاف داشته باشید مظلومی همچین نتیجه بدی هم نگرفته و استقلال هرچند روی کاغذ ولی باز ه م تا اخر لیگ شانس قهرمانی داره خدا رو شکر که تو جام بعدی اسیا پرسپولیس و استقلال حظور دارن براشون دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اگه اقای مجیدی انتخاب بشه کاری میکنه که اقای پروین با پرسپولیس کرد . پرسپولیسی که با علی پروین چند سال قهرمان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
علیرضا منصوریان،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
آقای مظلومی باید باشه . اولا قول قهرمانی نداد و فقط قول سهمیه داده . دوما اگه بهش فرصت بدین می تونه فصل بعد استقلال رو قهرمان کنه. چون داره جوون گرایی میکنه و شناخت خوبی از استقلال داره . اگه فصل بعد نتونه قهرمان کنه اون موقع باید تعویض بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
علی منصور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
علی رضا منصوریان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
همین ترکبب وکادر عالین..فقط 4بازیکن کلیدی به تیم تزریق بشه ازلیگ اینده استقلال بیرقیب میشه....به امید موفقیت ابی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام اگه خاطرتون باشه مظلومی قول قهرمانی نداده بود فقط امیال صحبت سهمیه بود با این جبهه گیری که برا سرمربی کردن چه انتظاری برا موفقیتش میشه داشت،آخه خدا وکیلی بازی بازیکنان استقلال رو هم ببینین لااقل منصفانه و نه مغرضانه با بازیهای پرسپولیس مقایسش کنین اون عطش و میل قهرمانی رو تو بازی استقلال میبینین،من استقلالیم ولی بحق باید دید که بازی استقلال یکی در صدم امسال خوب شده ولی پرسپولیس خاست و شد و هر بازی اگه نتیجه مطلوبی نگیره لااقل خوشگل که بازی میکنه،باید تیم دور از حاشیه و حرفو حدیث باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
محبوبیت که نون و آب نمیشه
یکی باید باشه که تیم از هم نپاشه نه اینکه فقط تو دل هواداران باشه بدون تجربه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
منصوریان با برد پرسپولیس انتقام دربی رو گرفت؟؟؟؟؟ حرف خنده دار تر پیدا نکردیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط علی منصور میتونه استقلال را از این وضعیت نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
تو این شرایط فقط یه مربی خارجی میتونه به تیم کمک کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط مربی خااااارجی درجه دو یا سه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
باچه تحلیلی مربی درجه سه پیشنهادمی کنی؟ درجه 3ها خیلی اومدن ورفتن بجزء مدیریت شدن وانتخاب بازیکن ازطرف مدیرعامل چیزدیگه ای دیدی که بازهم پیشنهاد می کنی؟
Norway
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط ژنرال به درد استقلال میخوره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
چراوزرات ورزش درتعیین مدیرعامل بنظرهواداران احترامی نمیگذاردهمین هوادارانیکه باپرکردن ورزشگاهاباعث رونق فوتبال میشوند اگرامسال مدیری لایق داشت بجای مسافرت به ینگه دنیاباهرترفندی بازیکن موردنیازکادرفنی راتامین میکرد تادرروزهای پایانی نیمکت استقلال خالی ازبازیکن خوب وتاثیرگذار نمیبودنگاهی به نیمکت تراکتوروبرسپولیس بیاندازید تافقربازیکن رادرتیم استقلال رابیشترحس کنیم بارفتن کرار ویوالدو مصدومیت چشمی وشیحی جایگزینی نداشتیم امیدواریم هرچه سریعترتکلیف مدیرعامل ومربی استقلال مشخص شودتاباحفظ نفرات خوب فعلی درنقل وانتقالات پیش فصل باجذب بازیکن حصورمقتدرانه درلیگ بعدی داشته باشیم هرچند امیدی نیست وزمانیکه تمام تیمهایی لیگ بازیکن گرفتندانوقت کمراستقلال رامیشکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود به همه خوبان ...همه این گزینه ها فقط در حد یه تیم محلی و معمولی هستن.من خودم یکی از هواداران استقلال بودم اما انقدر حواشی فوتبال اذیتم کرد الان حتی حاضر نیستم یه نیمه فوتبال رو نگاه کنم .نمیدونم چرا یه سال پرسپولیس یه سال استقلال باید جوری آبستن حوادث بشن که به جایی برسن که دیگه صدای همه هواداراشون دربیاد...ترو جون عزیزترینتون یه فکر درست و حسابی واسه این تیمایی که هواداراشون واسشون جونم میدن بکنید که لااقل بانگاه کردن فوتبال تیم مورده علاقشون لذت ببرن نه هرس بخورن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
بعنوان يك استقلالي با فرهاد صد در صد مخالفم مربي شود
آخرین اخبار