زنجان؛

افزايش تعداد کاريابی ها در استان

مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از افزايش تعداد کاريابي ها از 13 کاريابی داخلی به 20 کاريایداخلی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدير کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان زنجان در آیین افتتاح یک مؤسسه کاریابی در زنجان با اشاره به افزايش تعداد کاريابي ها از 13 کاريابي داخلي به 20 کاريابي داخلي در استان گفت: تعداد 3 کاريابي در سطح استان براي اعزام نيروي کار به خارج از کشور وجود دارد که براي افزايش کارايي این کاريابي ها نياز به همراهي وهم فکري تمام دستگاهها مي باشد.

غريوي افزود:شناخت بازار کار کشورهاي هدف مي تواند ما را براي تربيت نيروي کار ماهر و اعزام به اين کشورها کمک کند که اين اتفاق نقش زيادي در کاهش نرخ بيکاري استان و کشور خواهد داشت.

وي اضافه کرد: يکي از اهداف اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعي استان واگذاري بخش عمده اي از تصدي گري از جمله بيمه بيکاري به کاريابی ها و استفاده از توانمنديهاي کاريابي های استان در اين تصدي گري ها مي باشد.

در ادامه مدير کل فني و حرفه ای گفت: فني و حرفه اي محدوديتي در آموزشهاي خود ندارد و هر زمينه و عنوان شغلي که مطرح شود، فني وحرفه اي آموزشها وکلاسهاي آموزشي انها را برگزار خواهد کرد.

صيادی افزود: يکي از اهداف فني وحرفه اي افزايش توانمندي و مهارت نيروي کار در سطح استان و کشوري مي باشد.

وی  با اشاره به وجود مشکلات در نظام آموزشي کشور ازتلاش سازمان فني وحرفه اي براي افزايش مهارت نيروي کار و ارائه آموزش براي تمام قشر جامعه و برگزاري دوره هاي مختلف آموزشي خبر داد..


انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، کاریابی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.