شهرکرد؛

اجرای نمایش توسط تریلی سیار تئاتر در چهارمحال و بختیاری

تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه جاری به مدت 5 روز و با نمایش «رینارد روباهه» وارد استان چهارمحال و بختیاری می شود.

اجرای نمایش رینارد روباهه توسط تریلی سیار تئاتر در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ نمایش «رینارد روباهه» به کارگردانی احمد تیموری از مرکز تئاتر تهران، در 10 نقطه از استان به اجرا در می آید.

این نمایش ساعت 10 صبح دوشنبه 27 اردیبهشت در دبستان دخترانه شهدای مکه شهر فارسان و ساعت 16 آن روز در پارک شهرداری جونقان اجرا می شود.

این تریلی سیار روز سه شنبه 28 اردیبهشت هم ساعت 10 صبح در دبیرستان دخترانه شلمزار و ساعت 16 در پارک مادر گندمان اجرای نمایش خواهد داشت.

نمایش «رینارد روباهه» روز چهارشنبه 29 اردیبهشت نیز، ساعت 10 صبح در پارک لاله شهرکرد و ساعت 16 در پارک گلستان این شهرکرد و روز پنج شنبه 30 اردیبهشت، ساعت 10 صبح در پارک ملت شهر بن و ساعت 16 در دبستان مدرس سورشجان اجرا می شود.

تریلی سیار تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، جمعه 31 اردیبهشت در روز پایانی اجرای خود در چهارمحال و بختیاری، ساعت 10 صبح در پارک سرچشمه فرخ شهر و ساعت 16 در پارک معلم هفشجان، اجرای برنامه خواهد داشت.

گفتنی است: نمایش «رینارد روباهه» که متنی پرکشش و جذاب دارد و کودکان ارتباط خوبی با آن برقرار می کنند، قصه روباهی است که با شوخی های افراطی خود، حیوانات جنگل را به ستوه آورده است. از این رو حیوانات جنگل، دادگاهی برای رسیدگی به شکایت هایی که از او دارند تشکیل می دهند. دادگاه یک سال به رینارد فرصت می دهد تا دست از کارهایش بردارد و ... .

این نمایش با نقش آفرینی احمد تیموری، هاشم خلیلی و مجید نصیری، به سرپرستی حسین اسد پور اجرا می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.