قم؛

افتتاح جشنواره بین المللی فیلم سبز

دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز همزمان با سراسر کشور از 25 تا 30 اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هنر ابزاری ارزشمند برای فرهنگسازی و انتقال مفاهیم به ویژه در عرصه حفظ و حراست از محیط زیست است و در این میان هنرهای نمایشی و سینما از جایگاه مهمی برخوردارند.

دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم بیان کرد: این جشنواره به همت سازمان حفاظت محیط زیست بار دیگر به جریان افتاده و اکنون پس از جمع آوری صدها اثر سینمایی کوتاه و بلند و هنرهای تجسمی در هفته آخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: افتتاح این جشنواره روز 25 اردیبهشت ماه با حضور استاندار و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان قم از ساعت 10 تا 12 در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شده و پس از آن گالری عکس طبیعت با حضور مسؤولان استان در تالار شهید آوینی گشایش یافته و طی دو روز پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

در پایان خاطر نشان کرد: فیلم‌های منتخب داخلی و خارجی در قالب فیلم‌های بلند و کوتاه و انیمیشن از روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در دو سانس 17 تا 18:30 و 19 تا 20:30 در سالن همایش شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار