گیلان؛

دیدار نماینده ولی فقیه گیلان با سه تن از جانبازان دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه گیلان در روز جانباز با سه تن از جانبازان گیلانی دیدار کرد.

دیدار نماینده ولی فقیه گیلان با سه تن از جانبازان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در این دیدار آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه گیلان با تبریک میلاد پرچم دار بزرگ کربلا، حضرت عباس(ع) و روز جانباز گفت: جانبازان ما با اینکه جانباز هستند باز هم تلاش می کنند از اسلام و آرمان های مقام معظم رهبری پاسداری کنند.

نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه حضرت عباس(ع) با کمال معرفت، در راه دین و امام خویش جانبازی کرد و مراحل کمال و تعالی را پشت سر گذاشت؛ افزود: جانبازان ما هم همانند حضرت عباس(ع) جانبازی کردند و در این راه جان، مال و ناموس خود را فدای اسلام و کشور خود کردند.

وی جانبازان را افرادی مقاوم دانست که با صبر و شکیبایی و قبول شرایط سخت جسمانی، دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلامی را صیانت می‌کنند.

حضرت آیت الله قربانی استقرار و امنیت نظام اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده‌های این افراد خواند و گفت: نظام اسلامی با خون شهدا و صبوری خانواده آنان قوام یافته است.

همچنین در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان هم با تبریک ایام فرخنده شعبانیه و روز جانباز گفت: روز جانباز فرصتی مناسب برای تجدید پیمان با این سرمایه های ارزشمند نظام و انقلاب است.

ابراهیم طاهرنژاد با اشاره به اینکه در گیلان 22 هزار جانباز زندگی می کنند که از این تعداد 7هزار 700 نفر در رشت هستند؛ گفت: از این تعدا هزار و 200 جانباز اعصاب و روان،100 نفر اعصاب و روان حاد، 100 نفر جانباز شیمیایی،500 نفر جانباز قطع عضو، 500 نفر قطع نخاع و 400 جانباز تخلیه چشمی هستند.

در پایان این مراسم آیت الله قربانی هدیه رهبر معظم انقلاب را به آنان اهدا کرد و همچنین یک جلد از تالیفات خود با عنوان پژوهشی نو درباره قرآن و آیین زندگی به جانبازان حاضر اهدا کرد.

در این دیدار سه تن از جانبازان، فریدون مجنون، حجت یوسف زاده و غلامعلی محسن زاده باهر سه با 70 درصد جانبازی به نمایندگی از تمامی جانبازان گیلان حضور پیدا کردند.


انتهای پیام/م- ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.