زنجان؛

جایگاه ویژه حمل و نقل در بخش اقتصادی کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:باتوجه به جایگاه ویژه حمل و نقل در بخش اقتصادی کشور باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان ؛کشاورزیان افزود:با توجه به نقش و جایگاه خود در توسعه کشور انگیزه لازم برای ادامه فعالیت را به دست آوریم و بررسی و رفع این مشکلات در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.

وی تأکید کرد:باید نسبت به حذف ناوگان های فرسوده اقدام کرد و راهکارهای اساسی برای رفع مشکل کمبود تقاضا در بخش حمل و نقل کالاتدوین کرد .

کشاورزیان صنعت حمل و نقل را حیاتی‌ترین بخش اقتصادی کشور در حین بهره‌وری کم برای صاحبان آن عنوان کرد و گفت: موضوعاتی از قبیل بیمه تامین‌اجتماعی، سختی كار رانندگان، نوسازی ناوگان، صدور بارنامه‌های صوری توسط برخی شرکت‌های متخلف حمل و نقلی، گران بودن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای موجب دلسردی بخشی از فعالان این عرصه شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد :حمل و نقل یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور به‌شمار می‌رود و در حال حاضر برخی از فعالان این بخش به‌ویژه در زمینه حمل و نقل کالا با مشکلات بسیاری از جمله کمبود تقاضا روبه‌رو هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.