طوفان تغییرات یوتیوب در راه است

اپلیکیشن یوتیوب به زودی قابلیت پیام رسانی درون برنامه ای را راه اندازی می کند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یوتیوب بالاخره متوجه این موضوع شده که مردم دوست دارند در مورد ویدیوهایی که می بینند، به بحث و گفتگو بپردازند، اما قسمت نظرات جای مناسبی برای بحث های خصوصی و دوستانه نیست. به همین دلیل مدیران یوتیوب تصمیم گرفته تا به زودی یک پیام رسان درون برنامه ای را به این اپلیکیشن اضافه کند تا کاربران از طریق آن بتوانند به طور خصوصی با یکدیگر گفتگو کنند. اضافه شدن یک پیام رسان درون برنامه ای به یوتیوب به این معناست که دیگر لازم نیست برای اشتراک گذاری یک لینک با دوست یوتیوبی تان از قابلیت های پیام رسان دیگر استفاده کنید، بلکه کافیست آیکن شناور انتهای صفحه را انتخاب کنید تا قادر به آغاز یک مکالمه خصوصی با فرد مورد نظرتان باشید.


تغییرات پیام رسانی یوتیوب در راه است


با پیام رسان درون برنامه ای یوتیوب می توانید لینک ویدیوها را با دوستان خود به اشتراک گذشته و مکالمات خود را از طریق تب جدید پیام رسانی در منوی یوتیوب دنبال نمایید. مشخص است که هدف یوتیوب از اضافه کردن این قابلیت، این بوده که کاربران مدت زمان بیشتری را در محیط این اپلیکیشن صرف کنند. مسلما هر چقدر ویدیوی بیشتری در یوتیوب ببینید، پول بیشتری هم به جیب گوگل و خالقان یوتیوب سرازیر خواهد شد.
پیام رسان درون برنامه ای یوتیوب، در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را پشت سر می گذارد و فعلا تعداد کمی از کاربران به آن دسترسی دارند. گوگل نیز هنوز در مورد زمان ارایه این قابلیت برای تمام کاربران سخنی به میان نیاورده است.

منبع: فون آرنا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار