رمان «زخم داوود» همچنان پرفروش است

رمان «زخم داوود» كه پرفروش‌ترين رمان ٢٠٠٩ فرانسه نيز بوده در نمایشگاه کتاب تهران هم توانست پر فروش شود.

محمد حسین اژه‌ای مدير روابط عمومي آرما  گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص میزان فروش این انتشارات در نمایشگاه کتاب گفت: امسال با 105 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شرکت کرده‌ایم و سه عنوان چاپ اول داریم.
 
وی ادامه داد: کتاب‌های «فرهنگ ایده پردازي و ایده پردازی فرهنگی» نوشته علی جعفری، «عار يا شعار» و «70 مشعل علی رهبر» از تازه‌های نشر هستند.

اژه‌ای در خصوص پرفروش‌ترین کتاب‌ها عنوان کرد: رمان «زخم داوود» كه پرفروش‌ترين رمان ٢٠٠٩ فرانسه نيز بوده به 26 زبان ترجمه شده است. این کتاب سرگذشت 4 نسل از یک خانواده فلسطینی را بیان می‌کند بعد از خواندن کتاب دید شما نسبت به فلسطین تغییر می‌کند.

وی در مورد كتاب «ر» ادامه داد: سبک نوشتن کتاب به قلم مریم برادران نسبت به کتاب‌های دفاع مقدس خیلی متفاوت است. استفاده از عکس و نامه‌های اولین شهید بوسنی (شهيد رسول حيدري) کتاب را خیلی خاص و خواندني کرده است. همچنين کتاب «خسروانی‌ها» در حوزه تخصصی موسیقی است و پژوهشی در اسامی الحان دوره ساسانیان در این کتاب مطرح شده است.
 
اژه‌ای در خصوص کتاب‌های حجت الاسلام زائري خاطر نشان کرد: از حجت الاسلام زائری شش عنوان کتاب داریم که از پرفروش های ما به حساب می‌آید. همچنين از مهدی مسائلی درباره آسیب شناسی مذهبی در انتشارات آرما برای مخاطبان کتاب ارائه می‌دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار