کتاب «از نیمه خرداد» منتشر شد

کتاب بررسی اندیشه و سازوکارهای رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با نام «از نیمه خرداد» منتشر شد.

کتاب «از نیمه خرداد» منتشر شد
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، کتاب بررسی اندیشه و سازوکارهای رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با نام «از نیمه خرداد» منتشر شد.

«از نیمه خرداد» که طرحی است از اندیشه و رهبریِ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، همزمان با بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران منتشر شد.

در این کتاب از بیانات و خاطرات رهبر انقلاب استفاده شده و نویسنده تلاش کرده تا با گذر از تصویر رهبری به عنوان یک سخنران زبردست، به‌طور فشرده، نمایی روشن و سرراست از خطوط کلی زندگی، شخصیت، اندیشه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارائه کند.

این کتاب که به کوشش آقای مصطفی غفاری فراهم شده را می‌توان نخستین نمونه در مطالعات رهبری‌پژوهی مبتنی بر تجربه انقلاب اسلامی دانست که نه‌تنها به اندیشه، بلکه به الگوی کنش و سازوکارهای رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز می‌پردازد.

نشر نهضت نرم‌افزاری وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی، چاپ نخست این کتاب را در ۲۹۶ صفحه با بهای ۱۶٬۰۰۰ تومان به بازار نشر ارائه نموده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران این کتاب را تهیه کنند و یا با شماره‌ تلفن‌های ۶۶۴۹۳۵۴۸-۰۲۱ و ۶۶۴۸۳۶۹۵-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار