تراکتورسازی به دنبال تداوم حضور در لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گام پایانی خود در لیگ شانزدهم را مقابل استقلال اهواز برمی‌دارد.

تراکتورسازی به دنبال تداوم حضور در لیگ قهرمانان آسیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس ، فردا ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف استقلال اهواز خواهد رفت.

شاگردان قلعه‌نویی که در هفته بیست‌ونهم رقابت‌ها موفق شدند استقلال را در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر دو شکست دهند، به دنبال کسب سه امتیاز بازی هفته پایانی و امیدوار ماندن به صعود به لیگ قهرمانان آسیا هستند.

تراکتورسازی تبریز با 48 امتیاز و با تفاضل گل مثبت 11 در رده چهارم قرار دارد و تیم‌های نفت با 48 امتیاز و تفاضل گل مثبت 9 و تیم ذوب آهن با 46 امتیاز، در رده‌های پنجم و ششم جدول حضور دارند. بنابراین تراکتورسازی می‌تواند با پیروزی مقابل استقلال اهواز و باقی ماندن در رده چهارم جدول، امیدوار به قهرمانی استقلال در جام حذفی باشد تا جواز حضور در پلی آف آسیا را کسب کند.

البته تیم استقلال با 51 امتیاز و تفاضل گل مثبت 14 در رده سوم است و حتی این امکان وجود دارد که در صورت شکست این تیم مقابل صبای قم و پیروزی پرگل تراکتورسازی در تبریز، شاگردان قلعه‌نویی بتوانند در رده سوم قرار بگیرند و در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی، سهمیه مستقیم آسیایی بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در صورتی که بختیارزاده چند هفته زودتر تیم را تحویل می گرفت وضعیت بهتری در جدول رده بندی می توانست داشته باشد، گفت: ما باید به بازیکنان جوانان تیم استقلال اهواز احترام بگذاریم
قلعه نوعی افزود در صورتی که فضا و زمان به بازیکنان استقلال اهواز بدهیم بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت و برای رسیدن به هدفمان باید با تمرکز و سرعت بالا بازی کنیم.

وی تاکید کرد در صورتی که تیمی عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته باشد می تواند بیش از 12 امتیاز سرنوشت ساز را در هفته های اول می تواند کسب کند ،یارگیری سریع ،اردوهای مناسب و بدنسازی را اصلی ترین عوامل موفقیت یک تیم در لیگ برتر عنوان کرد.

قلعه نوعی با اشاره به تنظیم جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا با تقویم بازی های شرق آسیا گفت:آنها زمانی که در اول آمادگی هستتد بازی می کنند و برای کسب موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باید هرچه سریعتر تمرینات را شروع بکنیم تا زمان را از دست ندهیم.

وی خاطر نشان کرد تیم متعلق به هواداران است و باید در هر شرایطی از تیم خودشان حمایت بکنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تایید خبر پاداش سکه هدایتی به بازیکنان بعد از برد این تیم مقابل استقلال از هدایتی به خاطر این پاداش تشکر کرد و گفت این پاداش ربطی به باشگاه نداشت.

قلعه نوعی خاطر نشان کرد  در بازی فردا،سینا عشوری و شجاع خلیل ‌زاده را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز نیز با اشاره به قدرت و آمادگی تیم تراکتورسازی گفت: تیم ما به احتمال 95 درصد فردا بازنده بازی خواهیم بود.

سیاوش بختیارزاده افزود:با این شرایط جوانان تیم ما تمام تلاش خود را خواهند کرد که به صورت شرافتمندانه در مقابل تراکتورسازی بازی کنند.

وی با اشاره به اینکه به سختی توانسته اند هزینه تهیه بلیط و هواپیما برای این بازی را تامین کنند؛ اظهار کرد:تیم داری در لیگ حرفه ای نیاز به سرمایه ،درآمد و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دارد و درصورتی که امکانات لازم محیا شود فصل آینده در کنار این تیم خواهد بود .

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز همچنین از انتقاد برخورد ناشایست یکی از ماموران انتظامی در فرودگاه انتقاد کرد و تاکید کرد تا زمانی که دلیل این برخورد مشخص نشود تیمش فردا بازی نخواهد کرد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار