ابوترابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بودجه نیروی انتظامی کفاف مأموریت ها را نمی دهد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه تخصیص داده شده به نیروی انتظامی در سال جاری حتی کفاف مأموریت ها را نمی دهد.

بودجه نیروی انتظامی کفاف مأموریت ها را نمی دهدابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: نیروی انتظامی به دلیل عهده دار بودن امنیت کشور، نیازمند بودجه کافی برای اجرای اهداف و مأموریت هاست اما متأسفانه در سال جاری اعتبار مورد نیاز به نیروی انتظامی تخصیص داده نشد.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبار و امکانات، نیروی انتظامی کشور توانسته است در مجموع، عملکرد مثبتی در تمامی زمینه های اجرایی و مأموریتی داشته باشد، بنابراین کم و کاستی های موجود در برخی از بخش ها به دلیل عدم تمکن مالی برای بروز رسانی امکانات و تجهیزات بوده است.

ابوترابی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات این نهاد در سراسر کشور مناسب نیست،  ادامه داد:  تأمین منابع مالی مورد نیاز برای برگزاری کلاس های آموزشی نیروها و ورود تجهیزات مدرن باید در سال جاری در خور توجه قرار می گرفت که متأسفانه چشم پوشی شد.

 عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سه دستگاه نظارت بر نیروی انتظامی، گفت: در بخش تأمین امنیت، وزارت کشور به عنوان عضو شورای تأمین، نیروی مسلح و مجلس شورای اسلامی از جمله واحد های نظارت بر عملکرد نیروی انتظامی هستند که به دلیل کمبود منابع مالی، دیوان محاسباتی نیز نتوانسته است اعتبار مناسب تری را برای این نهاد در نظر بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار