بهروان: اجازه نمی دهیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود

غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: امسال برای اختتامیه لیگ تمهیدات گسترده ای انجام شده و اجازه نمی دهیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با رادیو ورزش گفت: ما از مدتها پیش، تمهیداتی را اندیشیده ایم و جلسات متعددی برگزار شد. با توجه به گستردگی کار و تأکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال پیش بینی کرده ایم ممکن است مراسم در چند نقطه باشد، هفته ی آخر مشخص شد که در 3 شهر احتمال دارد قهرمان داشته باشیم. یکی از شهرها اهواز است که تیم صدرنشین استقلال خوزستان با تیم ذوب آهن بازی می کند، دیگری شهر تهران است که تیم پرسپولیس با راه آهن بازی دارد، همچنین در شهر قم تیم استقلال تهران برای کسب سهمیه تلاش می کند.

به نظربنده، هر 3 تیم درجای خود از حساسیت برخوردار هستند. 
بهروان ادامه داد: 3 استیج بسیار شکیلی تهیه دیده ایم، تلاش داریم که برنامه های اختتامیه و جشن قهرمانی بهتر از سال های گذشته باشد، به همین جهت اکیپ های متعدد و تخصصی تعیین شده اند، در اهواز علاوه براینکه ما نماینده هایی اعزام کرده ایم، ساکت و فتاحی نیز در مراسم حضور پیدا می کنند؛ در تهران هم بنده کار نظارت بر مراسم را انجام خواهم داد. 

وی تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده، قرار شد حداکثر 3 نفر از مسئولین برای اهدای جام و مدالها روی استیج قرار بگیرند. 3 سری جام و مدال برای مراسم در نظر گرفته ایم؛ مدالها براساس مناسبت هایی که در این ایام وجود دارد طراحی شده است و جام را به نام خلیج همیشه فارس نامگذاری کرده اند. یکی از بلند پایه ترین مقامات استان، مدیر عامل تیم قهرمان و یک نفر از فدراسیون فوتبال یا سازمان لیگ بر روی سکو قرار می گیرند. در مسابقه تهران مقام عالی وزارت ورزش و چند تن از وزرا، مدیر عامل تیم قهرمان و نماینده رئیس فدراسیون نیز حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ اظهار کرد: اتفاقات سال گذشته امسال رخ نخواهد داد، ما برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات تلاش زیادی کرده ایم و همه چیز را پیش بینی کرده ایم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار