تبریز؛

برخورد مرگبار سه خودرو در جاده سراب - بستان آباد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو خودرو سواری با کامیون 1 کشته و 1 مجروح بر جای گذاشت.

برخورد مرگبار سه خودرو در جاده سراب - بستان آبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حبیب حسینقلی زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز (جمعه ) و در ساعت 08:20  بدنبال برخورد دو دستگاه سواری پژو و ریو با یک دستگاه کامیون  ، 2 تن دچار مصدومیت شدید شدند.

وی گفت : این حادثه در جاده سراب - بستان آباد بعد از بهرمان ، با برخورد دو خودروی سواری پژو206 و ریو با یک دستگاه کامیون روی داد و اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان سراب، پایگاه اورژانس چیرلو را به محل حادثه اعزام کرد.

حسینقلی زاده در ادامه افزود : با بررسی صحنه حادثه و وضیعت مصدومین توسط تکنسینهای اورژانس 115 ، از مصدومیت شدید دو تن خبر دادند که مصدومین با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان سراب انتقال داده شدند و یکی از مصدومین ( خانم 35 ساله) بعلت شدت صدمات در بیمارستان جان باخت.

حسینقلی زاده با تاکید به رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی تصریح کرد : ازدحام مردم در صحنه های حادثه ، ضمن اینکه از خدمات رسانی تکنسینهای اورژانس جلوگیری میکند، در صورت بروز حوادثی از جمله انفجار خودروهای تصادفی ، تعداد مصدومین را افزایش میدهد.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
تعریض و ۴ بانده کردن جاده اراک خمین