ساری،

ظاهر اسلامی ، باطنی امریکایی و اسرائیلی

داعش و تکفیری‌ها ظاهر اسلامی دارند و در باطن تلاش دارند که دستورات آمریکا و اسرائیل را در منطقه علیه اسلام پیاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امام جمعه ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با بیان اینکه داعش و تکفیری اعتقادی به حیات بشر ندارند گفت: داعش دست ‌پرورده سازمان سیا است که تلاش دارد مذهب را علیه مذهب و نیز اسلام را بر علیه اسلام قرار دهد.

آیت‌الله نورالله طبرسی افزود: داعش و تکفیری نه مسلمان، نه یهود و نه بشر هستند بلکه درنده‌هایی هستند که به جان مردم مسلمان با حمایت استکبار و سازمان سیا افتادند.

امام جمعه ساری افزود: عده‌ای افراطی با همکاری آمریکا تلاش دارند که با دریافت هزینه از آمریکا و اسرائیل علیه اسلام و مسلمانان واقعی اقدام خشونت‌آمیز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات دشمن در منطقه برای به چالش کشاندن نظام اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران به جهت پایبندی که به اسلام دارد از این تحرکات بی‌پایه و اساس ضربه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

وی افزود : بسیاری از ادیان ساختگی با نوشتن کتاب‌های انحرافی امت‌های زیادی را منحرف کردند و بشر برای مبارزه با این افکار مسموم و ناسالم جان‌پناهی ندارد که داعش و تکفیری‌ها حاصل دست‌نوشته‌های انحرافی هستند.

وی به نقش رسانه‌ها و نیز قلم در تاثیر بر افکار عمومی اشاره کرد و گفت: قلم و نویسنده باید در اختیار افرادی قرار گیرد که نسبت به جامعه و نظام اسلامی پایبند باشند.

وی افزود: در حال حاضر رزمندگان اسلام در سوریه و عراق و دیگر نقاط جهان با کفار در حال مبارزه هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.