غوغای دورانت و صعود اوکلاهاما به فینال کنفرانس غرب

تیم بسکتبال اوکلاهاما تاندر با بازی درخشان فوروارد خود سن‌آنتونیو را شکست داد و فینالیست کنفرانس غرب شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه مرحله نیمه‌نهایی بسکتبال NBA در منطقه کنفرانس غرب، بامداد امروز تیم اوکلاهاماسیتی در خانه سن‌آنتونیو اسپرز به میدان رفت و با نتیجه 113 بر 99 مقابل میزبان خود به برتری رسید. 

اوکلاهاما بازی را با برتری آغاز کرد و موفق شد در کوارتر نخست به برتری 25 بر 19 برسد. آلدریج با 2 پرتاب آزاد، سبد اول را برای سن‌آنتونیو دشت کرد اما راسل وستبروک در کسری از دقیقه با پرتابی 2 امتیازی جواب میزبان را داد. در ادامه وقت نخست، سن‌آنتونیو ابتکار عمل را به دست گرفت و دقایقی هم تیم برتر میدان بود اما در پایان کوارتر نخست اوکلاهاما به برتری 25 بر 19 رسید. 

در کوارتر دوم، موتور تونی پارکر هم روشن شد اما بازی درخشان کوین دورانت و وستبروک، آن سوی میدان غوغایی به پا کرد تا اوکلاهاما در این کوارتر هم 30 بر 12 به برتری برسد تا کار سن‌آنتونیو در سالن ایتی‌سنتر گره بخورد. 

داستان 12 دقیقه سوم اما متفاوت بود. میزبان که نمی‌خواست کارش در این بازی تمام شود همه تلاش خود را به کار بست. کار خوب کیهی لئونارد، تیم دانکن و لامارکوس به کمک سن‌آنتونیو آمد تا این تیم بازی پایاپایی را در نیمه دوم مقابل حریف به نمایش بگذارد اما بازهم این اوکلاهاما بود که کوارتر سوم را 36 بر 34 به نام خود ثبت کرد. 

یاران پارکر در وقت پایانی ابتکار عمل را به دست گرفتند و بازی برتری نسبت به مهمان نمایش دادند. نتیجه این رقابت در کوارتر چهارم 34 بر 22 به سود میزبان شد اما  در مجموع اوکلاهاما تاندر به پیروزی 113 بر 99 رسید.

به این ترتیب اوکلاهاما با این پیروزی در مجموع مقابل سن‌آنتونیو به برتری 4 بر 2 رسید تا به دیدار پایانی کنفرانس غرب راه یابد. 

کوین دورانت با 37 امتیاز، 9 ریباند و 2 پاس گل برای اوکلاهاما چهره درخشان میدان بود. 

اوکلاهاما در فینال این کنفرانس حریف تیم گلدن‌استیت وریرز است و نخستین دیدار فینال هم 17 می (سه‌شنبه 28 اردیبهشت) به میزبانی گلدن استیت، برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار