ساری،

آزاد سازی 43 واحد مسکونی شهری در حریم رودخانه بهشهر

تملک 43 واحد مسکونی شهری که در حریم رودخانه‌های بهشهر به ارزش بیش از 3 میلیارد و 119 میلیون تومان آزادسازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهشهر گفت: تملک 43 واحد مسکونی شهری که در حریم رودخانه‌های بهشهر به ارزش بیش از 3 میلیارد و 119 میلیون تومان آزادسازی شد رتبه نخست توافق و تملک را در سطح ادارات بنیاد مسکن مازندران به‎دست آورد.

عبدی ‎کمیشانی با اشاره به توجه خاص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امور بازسازی و مسکن روستایی، افزود: در این بخش، برای 400 واحد، 6 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی با بیان اینکه براساس برنامه پنجم توسعه، تمام روستاهای بالای 20 خانوار در بهشهر دارای طرح هادی شدند گفت: 64 روستای این شهرستان هم اکنون دارای نقشه طرح هادی است.

وی افزود:110 واحد مسکن مهر شهری پارسال تکمیل و به جامعه هدف بنیاد مسکن تحویل‌ داده شد.

وی گفت : پرداخت تسهیلات به 16 متقاضی زیرپوشش کمیته امداد برای کمک هزینه ساخت واحد مسکونی در خلیل‎شهر به ارزش 240 میلیون تومان و تملک زمین برای احداث ساختمان اداری به مساحت 318 متر مربع به ارزش 224 میلیون و 200 هزار تومان از محل هبه فرد نیکوکار، از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن شهری در بهشهر است.

وی افزود: 310 میلیون تومان برای 150 واحد مسکن روستایی در بخش تعمیرات، 200 میلیون تومان برای 50 واحد در بخش حوادثی تعمیر مسکن و 125 میلیون تومان برای پنج واحد در بخش حوادثی ساخت مسکن روستایی در سال 94 پرداخت شد.

وی با اشاره به صدور 941 فقره سند و امور زمین در روستاهای این شهرستان، بیان کرد: این اسناد متعلق به روستاهای کیاسر، گرنام، پارم، پاوند، لند، لمرد، شیلر، متکازین، پچت و یخکش است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار