نتایج هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال؛

یک تساوی تا لیگ برتری شدن دانشگاه

هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول با برگزاری دو دیدار در ساوه در حالی پیگیری شد که تقسیم امتیاز بین ارژن و شهرداری هفته اخر را حساس کرد و دانشگاه برای لیگ برتری شدن یک تساوی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  هفته پنجم مرحله نهایی لیگ دسته اول با دو جدال حساس و سرنوشت ساز در شهر ساوه پیگیری شد.

شهرداری ساوه ۲ – ۲ ارژن شیراز

جدال حساس و پر هیجان شهرداری و ارژن در سالن فجر ساوه سوت خورد. بازی با حملات دو تیم و پر برخورد اغاز شد و در کشاکش این دقایق؛ ارژنی ها با گلزنی ، یک بر صفر پیش افتاد اما بازی درگیرانه و پر برخورد پیش رفت ولی ساوجی ها دو گل پاسخ شیرازی ها را دادند و بازی را دو بر یک به سود خود کردند. اما در این میان که دو تیم پنج خطا شده بودند؛ ارژنی ها با اداره بازی دو پنالتی نقطه دو را از دست دادند تا این نیمه با برتری دو بر یک شهرداری خاتمه یابد.
نیمه دوم بازی نیز با برتری ارژنی ها اغاز شد که برای جبران تک گل عقب افتاده به زمین امده بودند شروع شد تا این تیم بتواند گل تساوی را به ثمر برساند و ادامه بازی نیز برای هیچ کدام از دو تیم گلی در بر نداشت تا این بازی پر هیجان با تساوی دو دو به اتمام برسد و تکلیف صعود به هفته اینده کشیده شود.

 

سن ایچ ساوه ۳ – ۶ دانشگاه ازاد تهران

سن ایچی ها تنها روی کاغذ شانسی برای صعود داشتند و برای حفظ ابرو و جواتمردی پا به میدان گذاشتند تا در دیگر سالن ساوه؛ مصاف دانشگاه ازاد و سن ایچ را شاهد باشیم. این جدال با برتری روحی و روانی دانشگاهی ها اغاز شد تا اینکه موفق به ثمر رساندن گل های متوالی شدند و بازی را چهار بر صفر به نفع خود کردند؛ در ادامه که بازی پر برخورد دو تیم باعث شده بود تا تهرانی ها پنج خطا شوند؛ دو موقعیت گلزنی از روی نقطه پنالتی دوم برای سن ایچ دو گل به همراه داشت تا نینه نخست چهار بر دو به اتمام برسد.
نیمه دوم بازی نیز به سود دانشگاه پیگیری شد و تهرانی ها با اداره بازی تنها یک گل دریلفت کردند و در مقابل دو گل دیگر به ثمر رساندند تا این جدال شش بر سه به سود دانشگاه به اتمام برسد و تهرانی ها تنها یک تساوی تا لیگ برتری شدن فاصله داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار