اعطا تسهیلات به واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در کشور

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک کشور از اعطای تسهیلات به این واحدها در سراسر کشور خبر داد.

اعطا تسهیلات به واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از فازس؛ علی یزدانی امروز  در بازدید از واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال لارستان گفت: به منظور فعالیت مجدد واحد های راکد ، افزایش تولید واحدهای نیمه فعال و به منزله خروج از رکود اقتصادی 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد های صنعتی راکد و نیمه فعال اعطا می شود.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان صنعت،معدن و تجارت اقدام به نام نویسی نمایند.

یزدانی گفت: که با حمایت صورت گرفته و راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی کوچک ، زمینه اشتغال 185 هزار نفر هم ایجاد می شود که هفت شهرک و ناحیه صنعتی مستقر در لارستان ، خنج و گراش نیز از آن بهره مند می شوند.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک کشور در نشستی که با حضور صنعتگران و متولیان امور اقتصادی و دارایی برگزار شد از حمایت های این سازمان به منظور تسهیل در سرمایه گذاری و ایجاد صنایع کوچک نیز خبر داد.

یزدانی افزود: این حمایت ها شامل تخفیف 50 درصدی و دریافت اقساطی حق بهره برداری از سرمایه گذاران ، اعطای ضمانت نامه به بانک و عاملان فروش مواد اولیه می باشد که این امر خرید مواد اولیه و بازپرداخت آن را برای سرمایه گذاران آسان تر می کند.

در شهرک صنعتی لارستان تاکنون 260 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است اما از 240 واحد صنعتی مستقر در این شهرک تعداد 36 واحد صنعتی یا نیمه فعال و یا راکد هستند.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.