همیشه استقلالی‌می مانم

مظلومی: قهرمان جام حذفی می‌شویم/بدشانس ترین مربی ایران هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: چه باشم چه نباشم ، استقلالی هستم و به آن افتخار می کنم.

مظلومی: قهرمان جام حذفی می‌شویم/بدشانس ترین مربی ایران هستم
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز مظلومی پس از تساوی تیمش مقابل صبا اظهار کرد: بازی نفس گیری و پرفشاری بود ، نتیجه برای صبایی ها اهمیت نداشت و خیلی راحت بازی کردند اما ما استرس داشتیم و موفق نشدیم بازی خوبی از خود ارائه دهیم.

وی در ادامه افزود: روی یک غافلگیری گل خوردیم اما پس از آن خوب به بازی برگشتیم وموفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

وقتی شنیدیم در استادیوم های دیگر چه نتیجه ای رقم خورده است ، تلاش کردیم سهمیه را حفظ کنیم که خدا را شکر این اتفاق نیز رخ داد اما حال تلاش می کنیم ، جام حذفی را ببریم و قهرمان این مسابقات شویم.

سرمربی استقلال همچنین درباره تقویت استقلال برای فصل بعد خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید با همین بازیکنان در جام حذفی شرکت کنیم اما اگر عمر باقی باشد و سرمربی این تیم بمانم، باید تیم تقویت شود ، چشمی و خارجی ها را از دست دادیم و در بعضی نقاط نیز به بازیکن جدید احتیاج داریم.

وی در ادامه افزود: برنامه ای که داده بودیم جوانگرایی و کسب سهمیه بود. خدا را شکر هر دو نتیجه داد. توقعات از ما بالا بود. دو سال سهمیه نگرفته بودیم اما سعی داشتیم کنار این بازیکنان جوان ابتدا سهمیه بگیریم. به استقلال خوزستان قهرمانی شان را به تمام آبی دلان و خوزستانی ها و عبدالله ویسی تبریک می گویم. خوشحال شدم حالا که ما قهرمان نشدیم تیم همنام ما فاتح لیگ شد.

سرمربی تیم استقلال در پایان بیان کرد: به عشق استقلال و در سخت ترین شرایط به این تیم آمدم چه باشم و چه نباشم استقلالی خواهیم ماند و هر تصمیمی هم هیئت مدیره بگیرد ما مطیع هستیم.

تلاش خود را انجام دادیم اما فرصت نداشتیم به هدفمان برسیم ، هفته ها صدرنشینی توقعات را بالا برد. شاید بدشانس ترین مربی ایران من باشم. سالی که می تواسنتیم قهرمان شویم خیلی ها مصدوم شدند و رفتند. امسال هم همین گونه شد. ما از وقتی چشمی را از دست دادیم خیلی امتیاز از دست دادیم. کرار و ریوالدو رفتند. روی شیحی در نیم فصل دوم حساب کردیم اما او هم مصدوم شد. با این حال به رقابت با تیمهایی رفتیم که بازیکنان بسیار خوبی داشتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار