عرضه کتاب الکترونیکی باعث ترویج کتابخوانی می‌شود

ایجاد کانال ارتباطی پیوسته دانش و اطلاعات تکنولوژی جدید و بروز شده باعث اﻓﺰاﻳﺶ ﺳﻄﺢ دانش آموزشی و فرهنگ کتابخوانی در ﺟﺎﻣﻌﻪ می شود.

عادل پورشمسی کارشناس رسانه های دیجیتال و  مولف کتاب های الکترونیکی، مدیر موسسه فرهیختگان آینده ساز لارستان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ورود ناشران دیجیتال و عرضه كتاب الكترونيكي در بستر تمام سيستم هاي عامل كتابخواني باعث ترویج کتابخوانی در کشور می شود و نه رقابت با ناشران مکتوب! بعضی ها سعی بر این دارند رسانه‌های دیجیتال را رقیب سرسخت کتاب مکتوب بدانند.
 
وي افزود: هدف ما به عنوان یک ناشر دیجیتال این است با به وجود آمدن کامپیوتر، لپ‌تاپ، سی‌دی و گوشی‌های همراه و انواع و اقسام رسانه‌های الکترونیکی و دیجیتالی به خانه‌ها آمار واقعی سرانه کتابخوانی در ایران را بالا ببریم.
 
وي با اشاره به راههای داشتن فرهنگ مفید و مناسب ترویج کتاب و کتابخوانی بین مردم بخصوص قشر نوجوان و جوان باید همه با هم کمک کنیم تا این امر اجرایی شود.
 
وي خاطر نشان کرد: در جوامع مدرن امروزی باید دارای دانش مورد نیاز برای پیشرفت داشته باشیم. ایجاد کانال ارتباطی پیوسته دانش و اطلاعات تکنولوژی جدید و بروز شده باعث اﻓﺰاﻳﺶ ﺳﻄﺢ دانش آموزشی و فرهنگ کتابخوانی در ﺟﺎﻣﻌﻪ می شود.
 
وي با تاكيد بر اينكه شعار نمایشگاه امسال کتاب تهران «فردا برای خواندن دیر است...» باید درس گرفت که اگر امروز بدون مطالعه سپری شد فردا را سخت می گذرانیم .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار