اردبیل؛

تولید بیش از یک هزار تن آسفالت در اردبیل

شهردار اردبیل از تولید و توزیع روزانه هزار و 400 تن آسفالت در سطح شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان از تولید و توزیع روزانه هزار و 400 تن آسفالت در خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر و لکه‌گیری مسیرهای تخریبی خبر داد.

وی افزود: ما این عملیات را وظیفه ذاتی و کار روزانه خود می‌دانیم ولی تلاشمان بر این است تا در کنار کارهای روزانه شهرداری اعم از رفت و روب، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری و توسعه فضای سبز به امر بازگشایی‌های جدید و توسعه زیربنایی نیز با نگاه اجرای پروژه‌های توسعه محور توجهی جدی داشته باشیم.

شهردار اردبیل گفت: سالیان سال در منطقه نیار مشکل دفع آب‌های سطحی و تصادفات منجر به فوت متعددی را در ترددهای روزانه شاهد بودیم که در مرحله اول سعی کردیم تا مشکل هدایت آب‌های سطحی این منطقه را با لوله‌گذاری‌های به موقع و اقدامات کارشناسی به خوبی و با مطلوبیت انجام دهیم.

لطف اللهیان بر ضرورت تلاش دوجانبه شهرداری و اهالی برای کاستن از فاصله توسعه محلات کم برخوردار با سایر مناطق تاکید کرد و با تفکیک مفهوم «توسعه شهر»با مقوله بزرگ شدن و «رشد شهر» اظهار کرد: توسعه شهر صرفا با اجرای جداول و آسفالت اتفاق نمی افتد.

وی با اذعان به اینکه علیرغم تفکیک قائل بودن بین این دو مفهوم از اقدامات مربوط به آسفالت و بهسازی معابر غافل نیستیم، افزود: پازل چینی پیاده‌رو خیابان اصلی وحدت و ساماندهی و ترمیم پل رحیم طیار از جمله اقدامات اخیر انجام گرفته از سوی شهرداری اردبیل در این منطقه است.

وی بیان کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شورابیل به یک مجتمع عظیم تفریحی و توریستی تبدیل خواهد شد که در سطح ملی و بین‌المللی قابلیت ارائه خدمات خواهد داشت و تمامی اهالی شهر نیز از محلات کم برخوردار گرفته تا مرکز شهر از فرصت وجود چنین مجموعه زیبا و مجهزی به بهترین نحو ممکن بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تولید ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.