زنجان؛

کسب مقام اول کشوری توسط هنر آموز زنجانی

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: هنر آموز هنرستان شهيد شهرياري ناحيه يك زنجان مقام اول ( توليد محتواي الكترونيك ) كشور را به دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،وفا بیان کرد : مسابقات توليد محتواي الكترونيك در سطح كشور با هدف تفهيم هرچه بهتر محتواي درس نقشه كشي معماري برگزار شده بود

وي افزود: آثار الكترونيكي به دبيرخانه عمران و معماري كشوري « اصفهان» در سال گذشته ارسال شده بود.

هنر آموز هنرستان شهيد شهرياري ناحيه يك زنجان گفت: مسابقه در رشته‌هاي معماري، نقشه كشي معماري و آموزش مناظر و مرايا ( ديدني ها ) برگزار شد..

قاسم پور اظهاركرد: با توجه به اين كه بيشتر رشته‌هاي هنري به خوبي تدريس نمي شود، اثر ' توليد محتواي الكترونيك ' در خصوص ارتفاعات مختلف در معماري بود كه امتياز مقام اول در بين استان‌هاي كشور را به دست آورد.

اين هنر آموز موفق رشته معماري، پيش از اين نيز مقاوم دوم كشوري را در ' طراحي سوال استاندارد ' درس آشنايي با بناهاي تاريخي كسب كرده است.

قاسم پور ادامه داد: اين درس يكي از مهمترين درس‌هاي متوسطه دوم هنرستان‌هاست و با توجه به اين كه مطالب رشته معماري فرار است، «طراحي سوال استاندارد» به منظور ارائه به از آسان به سخت و يادگيري انجام شده بود.

اين هنر آموز ناحیه ، 26 سال سابقه تدريس در آموزش و پرورش ناحيه يك زنجان را در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.