الهی: دانمارک پل رسیدن به آرژانتین است

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین گفت: دانمارک پلی برای رسیدن به مسابقات جهانی آرژانتین است.

مصطفی الهی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: سهمیه حضور در پارالمپیک ریو را از دست دادیم اما هنوز امیدی درایم که در تورنمنت دانمارک می توانیم سهمیه مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره که سال آینده به میزبانی آرژانتین برگزار می شود با بازی خوب بدست آوریم به همین مظور 5 مرداد ماه تیم ملی کشورمان به این تورنمنت اعزام می شود.

وی افزود: طی سه مرحله استعداد های برتر را انتخاب کردیم که مرحله اول آن در جشنواره مهر رضوی خراسان بود که بازیکنان زیر 25 سال انتخاب شدند.در مرحله دوم در مسابقات محمود آباد فوتبالیست ها در دو رده سنی بالای 25 و زیر 22 سال مشخص و آخرین مرحله بازی های چهار جانبه بوشهر بود که لیست تیم ملی را تکمیل کرد.

الهی در خصوص تعیین ترکیب نهایی تیم ملی گفت: 30 ورزشکار دعوت شده به دومین اردوی آمادگی تیم ملی به دو گروه 15 نفر تقسیم شدند که از 26 اردیبهشت ماه با حضور کادر فنی تیم ملی تست گیری از هر گروه انجام می شود تا 18 ملی پوش نهایی مشخص شوند.

وی ادامه داد: البته افراد غایب در مسابقات انتخابی تیم ملی را نیز به طور جداگانه به اردو دعوت کردیم تا به صورت انفرادی از آنها تست گیری انجام شود و یک ترکیب قوی و پایدار برای چند سال آینده این رشته تشکیل دهیم.

الهی در باره برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: در حال حاضر تنها هدفمان کسب سهمیه مسابقات جهانی آرژانتین است و در صورتی که موفق به دریافت آن شویم باید اردوهای آمادگی زیادی برگزار کنیم بنابراین برای امسال برنامه مسابقات کشوری را نداریم و این موضوع به بعد از رقابت های جهانی موکول می شود.

رئیس انجمن فوتبال هفت نفره در پایان خاطر نشان کرد:به به دنبال جوان گرایی در تیم ملی هستیم و تورنمنت دانمارک بهترین فرصت برای ثبت بازینن جوان تیم است تا با یک تیم موفق و آینده دار به رقابت های آرژانتین اعزام شویم و در نهایت با نگرانی کمبود ملی پوش در این رشته مواجه نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار