راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در تابستان سال جاری راه‌اندازی و آغاز به کار می‌کنند.


 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛جهانبخش ایزدپور در نشست شورای معاونین ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین ستادی و حوزه ورزش، خواستار توجه و تلاش بیشتر دست اندرکاران این حوزه جهت ارتقاء ورزش استان و رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح پروژه‌های ورزشی دو شهرستان گچساران و باشت و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های دنا و بویراحمد، افتتاح این پروژه‌ها را تحولی بزرگ در حوزه عمرانی و زیرساختی استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم سال 95 سال شکوفایی و تحول بیشتر در ورزش استان باشد.
 
وی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به توسعه ورزش، از آنها خواست جهت ارتقاء ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نکرده و جهت شناسایی، پرورش و استفاده از نخبگان ورزشی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
 
این مسئول در ادامه راه‌اندازی پایگاه‌های استعداد‌یابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت شناسایی استعدادهای برتر ورزشی استان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران باید از سنین کودکی و نوجوانی شناسایی و پرورش یابند تا بتوان استفاده بهینه از آنها کرد.
 
این مسئول راه‌اندازی پایگاه‌های استعداد‌یابی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال 95 بیان کرد و گفت: این پایگاه‌ها بعد از اتمام امتحانات (در تابستان) در سال جاری در مدارس سراسر استان راه‌اندازی خواهند شد.
 
ایزدپور بر تعامل بیشتر هیأت‌های ورزشی با حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش تاکید کرد و بیان داشت: با تعامل مستمر و مداوم با این حوزه می‌توان در زمان کمتری نخبگان ورزشی استان را شناسایی و جذب کرد.
 
وی حضور بازیکنان و ورزشکاران استان در تیم‌های ملی را از دیگر راه‌های توسعه ورزش استان عنوان کرد و از روسای هیأت‌ها خواست تعامل بیشتری با فدراسیون‌های رشته‌های خود داشته باشند.
 
مدیر‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی در رده‌های مختلف سنی (نونهالان، نوجوانان و جوانان) را یکی از راه‌های موثر جهت شناخت استعدادها و نخبگان ورزشی عنوان کرد و برگزاری این مسابقات توسط روسای هیئت‌ها در استان تأکید کرد.
 
ایزدپور در پایان با بیان اینکه ورزشکاران استان تاکنون در مسابقات و رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی به خوبی درخشیده‌اند، از آنها تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب ورزشکاران و روسای هیأت‌ها شاهد ارتقاء و توسعه بیشتر ورزش استان بوده و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک سکوهای ورزشی رشته‌های مختلف در دنیا فتح کنیم.
 
انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.