کرمانشاه؛

امسال بیش از سال های گذشته احتمال وقوع حریق در منابع طبیعی وجود دارد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه با اشاره به لزوم حساس کردن مردم به حفاظت و حراست از منابع طبیعی گفت: اگر خود مردم پای کار باشند، راحت‌تر می‌توان با حریق‌های احتمالی مقابله کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سرهنگ عباس بهاری با اشاره به ریزش مناسب نزولات جوی در استان کرمانشاهطب سال جاری، گفت: بارندگی‌های خوب رخ داده موجب پوشش خوب گیاهی شده که همین مسئله عرصه‌هایمنابع طبیعی را مستعد آتش‌سوزی کرده و به همین دلیل امسال بیش از سال گذشته دغدغه وقوع حریق را در استان داریم.

بهاری افزود: بحرانی‌ترین نقاطی که در استان کرمانشاه در معرض حریق قرار دارند در شهرستانهای گیلانغرب، کرمانشاه، دالاهو، پاوه وسرپل‌ذهاب هستند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به حریق‌های رخ داده در استان کرمانشاه طیسال گذشته داشت و افزود: سال گذشته 85 فقره حریق در عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی استان کرمانشاه رخ داده است.

به گفته بهاری سال گذشته وقوع حریق در عرصه‌های منابع طبیعی استان کرمانشاه منجر به سوختگی بیش از 720 هکتار از منابع طبیعی و جنگلی استان شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه در ادامه از مردم خواست تا اگر به دامان طبیعت می‌روند سعی کنند آتش روشن نکنند و اگر هم آتشی روشن کردند،حتما از خاموش شدن کامل آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، امسال ، بیش ، احتمال ، حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.