شیراز؛

دستبند پلیس بردستان13 خرده فروش موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت استان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری 13 خرده فروش موادمخدر در آن شهرستان خبرداد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد قاطع با خرده فروشان موادمخدر در نقاط آلوده و جرم خیزی شهر مرودشت اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پس از شناسایی تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان موادمخدر با هماهنگی مقام قضایی از این منازل و پاتوق ها بازرسی كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت ادامه داد: ماموران در این بازرسی ها موفق به کشف 65 گرم هروئین، 49 گرم شیره تریاک، 247 گرم تریاک، 18 گرم  شیشه، 230 گرم سوخته تریاک و 470 گرم ناس شدند و یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری سمند متعلق به خرده فروشان موادمخدر را که به وسیله آن اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر می كردند،‌ توقیف شد.

سرهنگ القاصی خاطر نشان كرد: در مجموع در این طرح تعداد 13 خرده فروش موادمخدر دستگیر و یک کیلو و 79 گرم انواع موادمخدر کشف شد که متهمان به همراه موادمخدر مکشوفه پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.