در آستانه جشنواره "جوان سرباز" صورت گرفت؛

تجدید میثاق سربازان منتخب یگان‌های نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل

سربازان منتخب یگان‌های نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سربازان منتخب یگان‌های نیروهای مسلح در آستانه جشنواره "جوان سرباز" صبح امروز( یکشنبه) با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

سردار حاتم عبادی فرمانده دژبان کل سپاه و جانشین دبیر جشنواره جوان سرباز در این مراسم با اشاره به الگوپذیری جوانان از حضرت علی اکبر (ع) گفت: منش، اخلاق و ایثار حضرت علی اکبر باید روز به روز در جوانان ما جلوه گر شود.

وی افزود: سربازان در نیروهای مسلح از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و نقش ارزنده‌ای را در امنیت ملی و دفاع از کیان اسلام و انقلاب اسلامی ایفا می‌کنند.

سردار عبادی با تأکید براینکه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به جوانان اعتقاد راسخ دارند گفت: نتیجه اعتماد به جوانان پیشرفت کشور در تمامی عرصه‌ها است.

وی در پایان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همان طور که در سالهای دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند همچنان این مسیر نورانی را ادامه داده و مأموریت دفاع از انقلاب و نظام را به بهترین شکل به انجام رسانده و برای برقراری امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

در این مراسم جمعی از فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار