دبیر فدراسیون گلف:

زمان تحول گلف در ایران فرا رسیده است / توسعه زیر ساخت ها اولویت فدراسیون گلف است

دبیر فدراسیون گلف از برنامه های متعدد این فدراسیون برای توسعه گلف در سال جدید خبر داد.

زمان تحول گلف در ایران فرا رسیده است / توسعه زیر ساخت ها اولویت فدراسیون گلف استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،غلامرضا معماری درباره برنامه های فدراسیون برای توسعه ورزش گلف در سال جدید اظهار کرد : محور برنامه های فدراسیون توسعه زیر ساخت های گلف در سطح کشور است که در این زمینه وزارت ورزش و جوانان همکاری‌های بسیار خوبی با فدراسیون داشته است .

وی افزود : در سال جدید برنامه های مختلف برای ورزش گلف در نظر گرفته شده است که از جمله برنامه ها آموزش رایگان گلف بین جوانان و نوجوانان است همچنین کشف استعدادهای این ورزش در کشور از دیگر برنامه های فدراسیون در سال جدید است . امسال، زمان تحول ورزش گلف در ایران است .

دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: تربیت افراد مستعد از اهداف اساسی فدراسیون است چراکه پشتوانه محکمی برای تیم ملی است .حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان نیز در راس برنامه های فدراسیون در سال جدید قرار دارد که در این راستا برنامه های بین المللی در دست اقدام داریم .

معماری افزود : آبان ماه دو رویداد بزرگ بین المللی با حضور تیم‌های خارجی گلف برگزار می کنیم که این تورنمنت برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود و سال نخست ویژه آقایان است و از سال های آینده برنامه بین المللی بانوان را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی گفت : دوره های آموزش مربیگری و ارتقای دانش مربیان گلف از دیگر برنامه های فدراسیون است خوش بختانه سازمان لیگ امسال برنامه های متعددی در زمینه تقویت باشگاه‌ها، مدیریت تیم ها و جذب ورزشکاران برنامه های متعددی را پیش بینی کرده است.

دبیر فدراسیون گلف ادامه داد: گلف در حال حاضر از حمایت خوبی برخوردار است و طبق برنامه هایی که در نظر گرفته شد توسعه زیر ساخت ها در اولویت برنامه‌هایمان قرار دارد چون بسیاری از استان ها امکانات گلف را در اختیار ندارند لارستان از جمله شهر های مستعد گلف است که زمین استاندارد ندارد اما بازیکن ملی پوش دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار