آبادان؛

تدوین طرح گردشگری منطقه آزاد اروند

طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: پس از بررسی مستندات کاری ارائه شده شرکتها و براساس نظر هیات مدیره سازمان، شرکت اسپانیایی «ایدوم» برای انجام این کار انتخاب شد.

مهدی اسدیان افزود: در زمان حاضر با مشخص شدن شرکت مربوطه برای تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری منطقه آزاد اروند، در مرحله عقد قرارداد، شرح خدمات و تهیه تیم کارشناسی هستیم.

وی با بیان اینکه طرح جامع مهمترین اتفاق قابل انجام در هر حوزه ای به شمار می رودگفت: طرح جامع گردشگری می تواند به عنوان نقشه راه ما در انجام امور محوله از کوچکترین تا عالی ترین اهداف مربوطه ما باشد.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به سابقه روشن شرکت اسپانیایی برای انجام این کار افزود: بر اساس روند حرکتی این اقدام، شروع قرارداد انجام کار تا پیش از شهریور ماه امسال و به مدت یکسال خواهد بود.

اسدیان با توضیح اینکه طرح جامع بایستی بتواند به نیازهای ما در تمامی موارد اعم از فرهنگ، آب و هوا، قومیتها، شهرها و حتی کشورهای اطراف پاسخ دهد، گفت: طرح جامع گردشگری بر اساس شاخصها، موضوعیت و موارد تعیین شده از سوی ما توسط شرکت مذکور طراحی، تهیه و تدوین می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تدوین ، طرح ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.