جعفر دهقان:

هر چه در مسیر قرآن هزینه شود، کم است

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در چهارمین روز برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، به تماشای رقابت قاریان و حافظان جهان اسلام نشست.

جعفر دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون در چهارمین روز از مسابقات بین‌المللی قران کریم به مصلی امام خمینی(ره) محل برگزاری این رقابت ها آمد و به خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دومین سال است که به مسابقات قرآن کریم دعوت شده‌ام و به نظرم نحوه برگزاری رقابت‌ها نسبت به سال‌های قبل بهتر شده است.

وی افزود: سال گذشته گفته بودم که جای بسیاری از هنرمندان در مسابقات بین المللی قرآن کریم خالیست اما به لطف خدا این خلاء امسال پر شد. 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» اظهار کرد: به نظر من هر چه در مسیر فعالیت‌های قرآنی هزینه شود، کم است. چند روز پیش شنیدم کسی می‌گفت نباید میلیاردها تومان برای این برنامه‌ها هزینه کرد، اما من معتقد‌م بهترین جا برای هزینه کردن همین راه است چرا که قرآن از هر چیزی در جامعه تاثیر گذارتر است.

دهقان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و قرآن به مراتب بیشتر از ما هزینه می‌کنند، پس ما نیز برای مقابله با توطئه های آنها باید بیش از پیش برای فعالیت‌های مربوط به قرآن کریم بودجه در نظر بگیریم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار