گیلان؛

قدردانی سرمربی سپیدرود از بازیکنان و هواداران

سپیدرود با غیرت و جنگندگی بازیکنان و حمایت تماشاگرانش مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از صعود تیمش به لیگ دسته اول کشور گفت: بازی خیلی سنگینی بود و بازیکنان سپیدرود با تعصب، غیرت و جنگندگی مقابل تیمی پیروز شدند که 9هفته در صدر جدول گروه دوم بود.
فرشاد پیوس با قدردانی از بازیکنان تیم سپیدرود افزود: بازیکنان ما بسیار خوب، تاکتیک پذیر و حرفه ای نشان دادند و برد و صعود مستقیم به لیگ دسته اول حداقل پاداش این بازیکنان و همکاران من بود.
وی با اشاره به حضور چشمگیر و پرشور هواداران و حمایت کم نظیر آنها گفت: تشویق مداوم بیش از 20هزار تماشاگر انگیزه و امید برد را در تیم ما افزایش داد.
سرمربی تیم سپیدرود در پایان به آینده و بازی های لیگ یک اشاره کرد و خاطر نشان کرد: این تیم از الآن مسئولیت بیشتری برعهده دارد و مسئولان ورزشی استان نباید سپیدرود را بعد از این صعود تنها بگذارند چرا که با تداوم حمایت هواداران و مسئولان است که این تیم می تواند در آینده موفق عمل کند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دهم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته دوم کشور عصر دیروز در حضور بیش از 20هزار تماشاگر ورزشگاه شهید عضدی این شهر با تک گل دقیقه 79 حامد حاجتی تیم بادران تهران را شکست داد و با 20 امتیاز در صدر جدول  6تیمی گروه دوم قرار گرفت و مستقیم به لیگ دسته اول صعود کرد.
در این بازی پربرخورد با قضاوت شاهین حاج بابایی 7بازیکن بادران کارت زرد ، یک بازیکن کارت قرمز و سه بازیکن سپیدرود هم کارت زرد گرفتند.
در پایان این بازی بازیکنان و اعضای کادر فنی سپیدرود به شکرانه این برد و صعود در چمن ورزشگاه نماز شکر به جای آوردند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.