آبادان؛

یک حماسه ورزشی دیگر در خوزستان

سرمربی تیم نفت آبادان :از بازیکنانم خواسته‌ام که مسابقه را جدی بگیرند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛این روزها ورزش استان خوزستان بار دیگر، در حال درخشیدن است و این موضوع در قهرمانی های متعدد تیم های بستکبال، فوتبال و تنیس روی میز نمود پیدا کرده است.

امروز در حالی تیم صنعت نفت به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز می رود که شهروندان آبادانی انتظار دارند سلسله پیروزی های ورزشکاران خوزستانی با برد صنعت نفت مقابل این تیم شیرازی تکمیل شده و با صعود صنعت به لیگ برتر برگ زرینی دیگری در کارنامه افتخارات این تیم ثبت شده و دل مردم آبادان در این گرماگرم چهل درجه ای فصل بهار خنک شود.

شهروندان آبادانی ظهر امروز در حالی به استقبال این بازی می روند که همه بلیط های ورزشگاه تختی شهرستان به فروش رفته و طرفداران با اعلام حمایت همه جانبه از تیم محبوب و قدیمیشان انتظار دارند، به تلافی این حمایت از تیم صنعت نفت در روزهای اوج و افول علاوه بر دیدن یک بازی جوانمردانه و تکنیکی؛ یک برد شیرین را تجربه کنند.

یکی از طرفداران دو آتیشه و 65 ساله تیم صنعت نفت گفت: من از جوانی طرفدار این تیم بوده ام و به جرات می توانم بگویم؛ بیشتر بازی های خانگی صنعت را به ورزشگاه تختی رفته ام و اشک ها و لبخندهای زیادی را تجربه کرده ام.

محسن تمیمی درخصوص بازی امروز و تماشگران حاضر در ورزشگاه اظهار کرد: ممکن است به سبب حساسیت بازی، هر دو تیم با احتیاط برخورد کرده و چندان شاهد بازی حجومی نباشیم، اما تماشگران آبادانی بار دیگر با خونگرمی و ادب باید تا آخر بازی تیم محبوبشان را تشویق کنند و به امید خدا جشن پیروزی را در آبادان برگزار کنیم.

یکی دیگر از تماچیان جوان بازی امروز گفت: از روزهای نخست لیگ امسال برای پیروزی صنعت نفت و این لحظه حساس دعا کرده و نذر کردم در صورت پیروزی تیمم امروز همزمان با اعیاد نیمه شعبان بین همشهریانم شیرینی پخش کنم.

احمد افزود: تیم صنعت نفت یکی از تیم های باسابقه و قدیمی آبادان است که امروز برای صعود به لیگ برتر نیاز به حمایت همه جانبه داشته و امیدورام شهروندان با تشویق ها و حمایت های همه جانبه خود، این تیم را برای رسیدن به آرزوهایش همراهی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز درخصوص بازی امروز گفت: از بازیکنانم خواسته‌ام که مسابقه را جدی بگیرند و به هیچ عنوان تیم ما از پیش برنده نیست؛اگر بخواهیم فکر کنیم که چون بازی در آبادان است ما برنده شده‌ایم، بازی را باخته‌ایم.

نادر دست نشان افزود: شرایط تیم ما خوب است و بازیکنانم آمادگی کامل دارند و می‌دانیم که بازی بسیار سختی در پیش داریم و در تلاش هستیم تا با موفقیت در مسابقه به لیگ برتر صعود کنیم.

فرماندار آبادان نیز روز گذشته با حضور در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت نفت گفت: بازیکنان نفت یک فصل پر تلاش و کوشش را پشت سر گذاشتند که ثمره این تلاش در ورزشگاه تختی با بازی در مقابل تیم فوتبال فجر سپاسی تعیین می شود.

عزیزالله شهبازی ادامه داد: امید می رود تا با پیروزی تیم نفت، شادی و شعف به میان مردم ورزش دوست آبادانی باز گردد، تیم نفت در بازی رفت توانست بر فجر غلبه کند و به طور قطع تکرار این موفقیت برای نفتی ها دور از دسترس نخواهد بود.

همچنین سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز درخصوص بازی امروز گفت: وضعیت روحی و تاکتیکی تیم فجر مناسب است و بازیکنان با تمام توان برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند.

علی اصغر کلانتری ادامه داد: تلاش خواهیم کرد به هیچ موضوعی به‌غیراز صعود و موفقیت تیم فوتبال شهید سپاسی فکر نکنیم؛ بازیکنان جوان تیمم با تمام وجود تمرین و بازی می کنند.

امروز تیم صنعت نفت با یک برد تاریخی، میتواند بعد از چند سال حضور در لیگ دسته یک تماشاچیان را برای حضور در لیگ برتر آماده کرده و بعد از سال ها محرومیت برای حضور در این لیگ طعم خوش صعود را به آبادانی ها بچشاند و بازیکنان و کادر فنی صنعت نشان دهند که شهر برزیلی آبادان لایق همه القابی است که تماشاچیان و ورزش دوستان به آن می دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.