سنندج؛

برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته جوان در کردستان

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان ازبرگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع در هفته جوان دراستان خبرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،فرهنگ مکتبداری بااشاره به نامگذاری هفته جوان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع)، گفت: هرساله در این هفته برنامه‌های مختلفی از سوی اداره ورزش و جوانان در استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته جوان برنامه‌های که اجرایی می‌شود مربوط به جوانانی است که در سن 15 الی 29 سال می باشند.

وی با اشاره به اینکه هفته جوان از 27 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شو گفت: در روز اول این برنامه‌ها با نام نشاط، شادابی و ورزش برای جوانان نامگذاری شده است که فعالیت‌هایی در باب پیاده روی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش بیان کرد:تجلیل از از داوران، مربیان و ورزشکاران نام آور، کارفرینان برتر، برگزاری کارگاهای آموزشی در باب ازدواج، رفتارشناسی، دیدار جوانان با نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین ازجمله برنامه هایی است که دراین هفته برگزارمی شوند.

مکتبداری در پایان سخنان خود به برگزاری اردوهای گردشگری، اردوهای جهادی و راهیان نور برای جوانان در هفته جوان پرداخت و گفت: سازمان‌های مردم نهاد در بحث اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بسیار تاثیرگذار هستند که باید در این راستا بیشتر فعال باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.