تبریز؛

فعالیت 67 تشکل و سمن در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از فعالیت 67 تشکل و سازمان مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: حدود 29 درصد از جوانان کشور در سن جوانی یعنی 15 تا 29 سال قرار دارند و ما تلاش می‌کنیم تا کار جوانان را به خودشان بسپاریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نظمی در دیدار جوانان استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برنامه‌های ویژه این اداره کل برای جوانان اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در امر ازدواج در دستور کار ویژه ما قرار دارد و در همین زمینه 4 هزار و 500 دانش‌آموز دبیرستانی در سطح استان آموزش‌های ازدواج را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: افتتاح سه مرکز تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده، تشکیل مجمع خیرین ازدواج، برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره پیوند آسمانی در شهرستان‌ها، همایش مجردین شاغل، تشکیل کمپین رسانه‌ای ازدواج و ... از جمله برنامه‌های است که طی ماه‌های گذشته در خصوص امر ازدواج در استان انجام شده است.

نظمی از فعالیت 67 تشکل و سازمان مردم نهاد در استان خبر داد و گفت: این تشکل‌ها مجوزهای مورد نیاز را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده‌اند و در زمینه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... در استان فعال هستند.

نظمی با اشاره به اینکه حدود 29 درصد از جوانان کشور در سن جوانی یعنی 15 تا 29 سال قرار دارند، خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا کار جوانان را به خودشان واگذار کنیم و مسئولیت بسیاری از برنامه‌ها بر دوش خود جوانان بوده است.

وی ادامه داد: باید از انرژی و ظرفیت‌های جوانان به نحو شایسته‌ای استفاده شود و معاونت امور جوانان و فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان نیز در صدد هدایت، راهنمایی و کمک به ارتقای جایگاه علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... جوانان است.

در این دیدار که به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ترتیب یافته بود جوانان نیز به طرح دغدغه‌های خود از جمله اشتغال و اعتماد به جوانان پرداختند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار