برگزاری طرح نماد در ۱۹۳ مدرسه خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری طرح نماد در ۱۹۳ مدرسه استان خبر داد.

برگزاری طرح نماد در ۱۹۳ مدرسه خراسان جنوبیواقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛در خصوص نقش همیاران پلیس در کاهش آسیب ها و حوادث رانندگی گفت:طرح همیار پلیس یکی از راهکارهای عملی آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به کودکان است که همه ساله با همکاری پلیس، مدیران مدارس و دانش آموزان اجرا می شود. 
 
وی با اشاره به کاهش 18 درصدی سوانح و حوادث رانندگی کشور با وجود همیاران پلیس افزود:همیاران پلیس از نیروهای با ارزشی هستند که در جهت نظم و برقراری آرامش به پلیس کمک می کنند.
 
واقعی مبارزه و مقابله با آسیب های اجتماعی و توانمند سازی دانش آموزان در مقابل این تهدیدات را یکی از مهم ترین رویکردهای آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت:در سال گذشته قریب 9 هزار نفر از فرهنگیان استان در 150 کارگاه و به میزان 300 ساعت آموزش های لازم را در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی فرا گرفتند.
 
دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری طرح نماد در 193 مدرسه استان افزود:دانش آموزان پایه نهم 200 دبیرستان دوره اول نیز در طرح توانمند سازی روانی- اجتماعی آموزش دیدند.
 
وی با بیان اینکه 14 طرح پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس استان و دوره های مختلف تحصیلی اجرا شده است،اظهار کرد:برگزاری مراقبت های اجتماعی دانش آموزان(نماد) طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان برای پیشگیری، جشنواره نوجوان سالم، طرح همکاری خانه و مدرسه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و طرح توانمند سازی دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی از جمله مهم ترین این طرح ها است.
 
واقعی با اشاره به 97 هزار و 200 نفر ساعت آموزش اولیای دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته در خصوص آشنایی با آسیب های اجتماعی و نحوه مقابله با آن ها در راستای کاهش خطر پذیری دانش آموزان گفت:در سال گذشته طرح توانمند سازی دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم در 818 آموزشگاه استان برگزار شد.
انتهای پیام/غ

کاهش 18 درصدی سوانح و حوادث رانندگی کشور با وجود همیاران پلیس

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.