اقدام عجیب كمیته داوران ، لزوم پیگیری كمیته فوتسال؛

انتخاب تیم داوری تهرانی برای بازی دانشگاه آزاد تهران

عصر جمعه تیم های دانشگاه آزاد تهران و شهرداری ساوه به مصاف هم می روند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های هفته پایانی لیگ دسته اول در حالی روز جمعه پیگیری می شود كه رقابت مثلث صعود به لیگ برتر در اوج حساسیت ادامه دارد و نتیجه تلاش یك ساله و بیست هفته رقابت تیم ها در هفته پایانی به بار می نشیند.

در یكی از حساس ترین بازی های این فصل دانشگاه ازاد تهران میزبان شهرداری ساوه است دانشگاه با یك تساوی در این دیدار برتری می شود و شهرداری ها برای بازگشت به لیگ برتر محكوم به برد دانشگاه هستند تا بازی فینال گونه ای شاهد باشیم.

اما كمیته داوران با انتخاب یك تیم داوری تمام تهرانی و انتخاب سید صدر الدین موسوی كارشناس با سابقه تهرانی به عنوان ناظر داوری بهانه دست منتقدین داده و در اقدامی غیر حرفه ای حرف و حدیث هایی پیش اورده است.

هرچند تغییر تیم داوری تصمیمی بعید به نظر می رسد اما از كمیته فوتسال به عنوان بانی برگزاری مسابقات انتظاز می رود همانگونه كه تا اینجای فصل در مسابقات لیگ دسته اول توجه خاصی به خرج داده ، در این بازی هم با نظارت دقیق و ویژه كمك كند تا نتیجه بازی در زمین مشخص شده و جای اعتراضی برای تیمی باقی نگذارد. حتی حضور اقای افتخاری رییس كمیته فوتسال هم در این بازی انتظار زیادی نمی باشد و می تواند به برگزاری عادلانه بازی كمك كند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار