ساری،

ایجاد کارخانه مخزن های شیشه ای در مازندران

کارخانه ساخت مخزن های شیشه ای در مازندران برای نخستین بار به زودی با جذب سرمایه گذار راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ٬ مدیر عامل این شرکت خصوصی در حاشیه چهارمین نمایشگاه ملی صنعت آب و برق با بیان اینکه قرار است کارخانه تولید مخزن های فولادی در شهرک صنعتی مرزن آباد راه اندازی شود، گفت: در زمان تحریم ٫ احساس نیاز موجب شد تا با تحقیقات بیشتر به فن آوری ساخت این مخزن ها دست پیدا کنیم به گونه ای که اکنون ۶۰ درصد تجهیزات مورد نیاز در اجرای این طرح را متخصصان کشور تولید می کنند.

احمد حاتمی افزود: این شرکت تا کنون ۳۲ مخزن با ساختمان فولادی و روکش داخلی از جنس شیشه در کشور ساخت.

وی گفت: این مخزن ها در شرکت های آب منطقه ای ٬ آب و فاضلاب شهری و روستایی٬ شرکت نفت٬ شرکت شهرک های صنعتی ٬ کارخانه ها و حتی سیلو کاربرد دارد و جایگزین مناسبی برای مخزن های بتنی است.

مدیر عامل این شرکت صنعتی با بیان اینکه این مخزن ها قابلیت جا به جایی و افزایش حجم دارند گفت: این مخزن های فولادی و مقاوم٬ مانند مخزن های بتنی٬ مشکلات نفوذ باکتری های بیماری زا به ویژه باکتری آنابنا که بسیار خطرناک است را ندارند و روکش شیشه ایی آن در برابر خوردگی مقاوم است.

وی ، تحمل دمای ۴۵- تا ۶۰ درجه سانتیگراد ،طول عمر۵۰ ساله این مخازن و افزایش ذخیره سازی مایعات را از ویژگی های این مخزن های فولادی اعلام کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.