اهواز؛

مراکز متخلف در شوش پلمپ شدند

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوش گفت: طی بازرسی کارشناسان دامپزشکی در شهرستان یک واحد قصابی کشتار غیر مجاز و فاقد مهر و همچنین 4 واحد انبار مرغ زنده فروشی کشف و با دستور دادستان شهرستان شوش پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر میلاد عامری  بیان داشت: در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری مشترک و جلوگیری از کشتار غیر مجاز مرغ زنده این واحدهای متخلف پلمپ شدند.

وی با بیان این که عرضه مرغ زنده خطر انتقال بیماری به ویژه آنفلوآنزای پرندگان را به دنبال خواهد داشت، افزود: در شرایطی که ذبح مرغ و پرکنی آن به صورت غیر بهداشتی انجام گیرد، زمینه بروز انواع بیماری های مشترک را به وجود خواهد آورد.

عامری اظهار کرد: مردم از مرغ بسته بندی شده کشتارگاهی که تحت نظارت شرعی و بهداشتی بازرسین بهداشتی تهیه و دارای تاریخ تولید، تاریخ انقضا و کد رهگیری می باشند خریداری و مصرف نمایند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شوش با بیان اینکه جلوگیری از زنده فروشی مرغ در شهرستان از اولویت های مهم دامپزشکی به شمار می رود اذعان داشت: این اداره با شدت و به صورت مستمر نسبت به برخورد با واحدهای مرغ فروشی و انبارهای عرضه مرغ زنده در کلیه مناطق شهری و حوالی شهر و روستا اقدام می نماید.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.