لرستان؛

کاهش 15 درصدی سرقت دو ماهه اول سال در خرم اباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در دو ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش 15 درصدی وقوع سرقت در شهرستان مواجه بوده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛نجفی در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در راستای تامین نظم و امنیت در خرم‌آباد عوامل انتظامی این شهرستان توانستند در بحث کشف جرائم و جلوگیری از افزایش آن اقدامات خوبی انجام دهند.
وی افزود: در دو ماهه نخست امسال شاهد کاهش 15 درصدی وقوع  انواع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح شهرستان بوده‌ایم.
نجفی با اشاره به اینکه ماموران انتظامی همواره آماده برخورد با هر گونه ناامنی در بخش‌های مختلف به ویژه سرقت در سطح شهرستان خرم‌آباد و بخش‌های تابعه هستند، ادامه داد: یکی از اهداف ما بالا بردن احساس امنیت در بین مردم و کاهش جرائم در سطح شهرستان است، زیرا معتقد هستیم، امنیت حق تمام مردم و مجری برقراری آن نیروی انتظامی است.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد ضمن تقدیر از همکاری و تعامل بسیار خوب دادستان خرم‌آباد و دستگاه قضا با این فرماندهی افزود: انتظار ما از دستگاه قضایی برخورد جدی و قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه است.
 
انتهای پیام/ا

برچسب ها: کاهش ، سرقت ، سال ، وقوع ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.