صافی : خوشحالم جایگاه ویژه ای برای مربیان ایرانی باز کردم

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته گفت :خوشحالم در رقابتی که بین کاراته ایران و سایر کشورها بود جایگاه ویژه ای را برای مربیان ایرانی باز کردم .

صافی : خوشحالم  جایگاه ویژه ای برای مربیان ایرانی باز کردمحمد صافی عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته کشور، در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد:

خوشحالم با تجربه ای که دارم و با تسلط به ارتباطات بین المللی موفق شدم جایگاهی را برای مربیان ایرانی بوجود آورم و امیدوارم مجید عبدالحسینی در مأموریت اول خود که در واقع کنترل و هدایت تیم ملی چین در مسابقات شرق آسیا است موفق باشد. 


وی ادامه داد : امیدوارم مجید عبدالحسینی در مأموریت اول خود که در واقع کنترل و هدایت تیم ملی چین در مسابقات شرق آسیا است موفق باشد و اگر علاقه مند به ادامه همکاری بود ادامه دهد در غیر اینصورت باز هم  فدراسیون چین ارتباط خوبی با من دارد و فکر می کنم یک پایگاه خوبی برای مربیان ایرانی بتوانیم داشته باشیم و امیدوارم عبدالحسینی در این کار خیلی مهم به عنوان نماینده ایران بتواند موفق عمل کند . 


سرمربی دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد : مسئولان فدراسیون کاراته چین گفتند چند مربی از ایران معرفی شدند و چون از قبل عبدالحسینی را پیشنهاد داده بودم موافقت کردند که وی کارش را شروع کند و من خوشحالم که در مدت حضورم باعث شدم که از کاراته ایران  نماینده ای برای هدایت تیم ملی چین باشد . 

وی ادامه داد : با دعوت مستقیم وانگ رئیس فدراسیون چین ، به این کشور رفتم و به مدت یکماه هدایت مربیان تیم های ملی را در تمام رده ها و همچنین مسئولیت آموزش سمینارهایشان را به عهده داشتم و سعی کردم کاراته ایران را به خوبی  معرفی کنم . 

صافی افزود : مسئولان فدارسیون کاراته چین از مدتها قبل پیشنهاد همکاری داده بودند ولی چون تمام وقت نمی توانستم حضور داشته باشم توافق کردیم در سال حداقل چهار بار در چین کلاس داشته باشم . 

وی یادآور شد : چینی ها از سال 2007 در کاراته فعالیتشان را به صورت جدی شروع کردند و از کشورهایی مانند  ایتالیا ، ژاپن انگلیس اسپانیا و فرانسه مربیان مختلفی برای آموزش به این کشور آمده اند . 

صافی ادامه داد : فدراسیون کاراته چین با حمایت فدراسیون کاراته جهان و اعزام چند مربی سعی کردند که در واقع جامعه رزمی خود را به صورت جدی  با کاراته آشنا کنند و در صورت المپیکی شدن کاراته  سرمایه گذاری بیشتری روی کاراته می کنند . 
 
پیشکسوت کاراته در خصوص کمپ برگزار شده در چین گفت : در کمپی که برگزار شد قراقها با بیش از پنجاه ورزشکار در رده های مختلف و هفت مربی و سرپرست حضور داشتند و آنها هم تلاش کردند که ارتباط خود را با کاراته چین بیشتر کنند و حتی پیشنهاد مربیگری نیز دادند و اتفاقآ چینی ها هم از این موضوع استقبال کردند ولی خوشبختانه با تجربه ای که داشتم توانستم زمینه را برای فعالیت بیشتر کاراته ایران در چین فراهم کنم .  


تیم ملی چین در جام ارومیه شرکت خواهد کرد /

عضو کمیته فنی فدراسیون کاراته کشور با اشاره به شرکت تیم ملی کاراته چین در مسابقات بین المللی ارومیه بیان داشت : چینی ها در مسابقات جام ارومیه شرکت خواهند کرد با وجود اینکه بازیهای ملی چینی ها که کاراته هم جزو این بازیها است در مرداد ماه برگزار می شود و دقیقآ با مسابقات بین المللی جام ارومیه تداخل داشت ولی با هماهنگی که با وانگ رئیس فدراسیون چین داشتم درخواست کردم که زمان مسابقات را تغییر دهند تا شرایط حضور تیم  ملی این کشور در جام ارومیه فراهم شود . 

صافی در پایان افزود : پس از برگزاری سمینارهای آموزشی در چین با مربیان چینی جلسات زیادی داشتیم و در جلسه ای که با یکی از مربیان قدیمی که 10 سال است با تیم ملی چین است داشتم وی با اظهار رضایت از برگزاری کلاسها گفت : تا الان کلاسهای زیادی شرکت کردیم ولی کلاس شما کلاس متفاوتی بود و ما متوجه شدیم که چرا کاراته ایران متفاوت است و توانستیم از آموزش های چند منظوره شما استفاده کنیم و  امیدواریم که این ارتباطات ادامه داشته باشد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار