واکنش علی دایی به تقلید صدایش در جشن پرسپولیس

علی دایی به تقلید صدایش در جشن پرسپولیس ، در صفحه اینستاگرامش با انتشار متنی واکنش نشان داد.

واکنش علی دایی به تقلید صدایش در جشن پرسپولیسبه گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی دایی در صفحه شخصی خود در اینستاگرامش در واکنش به تقلید صدای وی در جشن پرسپولیس منتشر کرد: به نام برگزاری جشن سپاس تلاش دارند عقده هایشان را خالی کنند. نامدیرانی که با سهم خواهی پس از دربی و خروج از پیله خود و برش هر روزه کیک تولد، به یکباره تیم را از انگیزه خالی کردند و فرصت قهرمانی را از پرسپولیس و هوادارانش گرفتند، حالا تلاش دارند خود را برجسته و بزرگ نشان دهند و در این راه دلقک بازی هایشان تمامی ندارد.
ره گم کرده هایی که از بیراهه روابط سر از خوان شهرت و فوتبال درآورده اند، کاش می دانستند این به ظاهر ارثیه شیرین به هیچ فرهادی وفا نکرده است.
بزرگی امثال علی پروین را با ملیجک بازی هایتان نمی توانید سلب کنید و مافوق قسم خورده شان که همه تلاشش در راستای حذف خاک خورده ها و جایگزینی ناکارآمدهاست. این را باید تا حالا فهمیده باشد در جای جای دولت اگر هدف، تدبیر و امید باشد، در عرصه ورزش تبخیر امید است. ممنون از حمایت صادقانه استاد بزرگوار علی آقای پروین که بر من سمت معلمی دارد.

انتهی پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واقعا دایی حق داره. اول که پرسپولیس معلوم نیست برای چی جشن گرفته. دوما سرگرمی جز این نبود که باعث تمسخر اسطوره فوتبال ما بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
خخخخخخخ...............
آخرین اخبار