ارومیه؛

ثبت خبری و تصويری رويدادها حكايت از حضور خبرنگاران

مسئول روابط عمومی سپاه خوی گفت: همزمان با اجرای رزمايش الی بيت المقدس در منطقه عمومی شهرستان خوی بيش از 15 خبرنگار اين حماسه را پوشش دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مسئول روابط عمومی سپاه خوی ضمن تقدير و تشكر از حضور خبرنگاران شهرستان خوی و پوشش خبری و تصويری رزمايش بيت المقدس گفت: خبرنگاران و رسانه ها دیده بان و چشم بیدار جامعه هستند و همانطور كه بارها ثابت كردند چشم و گوش رخدادها و حوادث جامعه هستند امروز نيز با انعكاس رزمايش بيت المقدس ابهت و اقتدار برادران و خواهرانشان را به رخ دنيا كشاندند .

ستوانيكم پاسدار احمدزاده در راستای فعال سازی ستاد خبری رزمايش گفت: قبل از اجرای رزمايش با دعوت از خبرنگاران و مسئولين دفتر خبری صدا و سيما، نشست خبری رزمايش را با حضور فرماندهی سپاه خوی تشكيل و به منظور پوشش خبری و تصويری رزمايش کلیه اصحاب رسانه را به رزمایش دعوت کردیم.

وی ادامه داد: در اين راستا ضمن به تصوير كشيدن تلاشهای گردانهای بيت المقدس در عرض 2 روز اخبار لحظه به لحظه رزمايش به خبرگزاري بسیج نیز ارسال شد.

احمدزاده در پايان ضمن خداقوت و خسته نباشيد به تمامی بسيجيان سلحشور گردانهای شهرستان خوی از خبرنگاران اين شهرستان نیز در راستای پوشش خبری و تصويری رزمايش تقدير و تشكر نمود

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.