منهدم شدن مقر فرماندهی گروه تروريستی و هلاکت دو سرکرده داعشی + فیلم

در عمليات نيروهای ارتش و مسلح سوريه در حومه شرقی حمص دهها نفر از عناصر گروه تکفيری صهيونيستی داعش کشته يا زخمی شدند و مقر فرماندهی گروه تروريستی جبهه النصره در جنوب شرقی محله المنشيه منهدم شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ در عمليات نيروهای ارتش و مسلح سوريه در حومه شرقی حمص دهها نفر از عناصر گروه تکفيری صهيونيستی داعش کشته يا زخمی شدند. 
 يگانی از ارتش و نيروهای مسلح سوريه دو نفر از سرکردگان گروههای تروريستی موسوم به «احرار الشام» و «جبهه النصره» را در حومه شمالی حمص به هلاکت رساند.  
خبرنگار اين شبکه در گزارشی گفت در سايه حملات هوايی به محل استقرار عناصر گروه تروريستی داعش در منطقه نفتی الشاعر و حومه شمالی شهر تدمر، يگانی از ارتش و نيروهای مسلح سوريه با همکاری گروههای دفاع مردمی کنترل تپه زمله المهر را در حومه شرقی حمص در اختيار گرفتند. در اين عمليات دهها نفر از عناصر اين گروه تروريستيی کشته يا زخمی شدند و تعدادی از خودروهای آن ها نيز منهدم شد. در حملات هوايی محل تجمع تروريست های داعش در محله الصناعه و غرب فرودگاه ديرالزور نيز هدف قرار گرفت و سلاح ها و خودروهاي مجهز به تيربار تروريست هاي تکفيری منهدم شد و شماری از آن ها به هلاکت رسيدند. در منطقه جنوبی نيز پايگاههای تروريست های جبهه النصره و گروههای مسلح وابسته به آن از جمله گروه موسوم به «تيپ توحيد الجنوب» در منطقه درعا البلد هدف قرار گرفت. در اين حمله شماری از عناصر اين گروه به هلاکت رسيدند و مقر فرماندهی گروه تروريستی جبهه النصره در جنوب شرقی محله المنشيه منهدم شد.

لینک دانلود


 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار