به گفته مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در حال حاضر حدود پنج میلیون نفر از کودکان و نوجوانان کشور مخاطب کانون پرورش هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علیرضا حاجیان‌زاده در مراسم افتتاح مرکز شماره 12 کرمانشاه گفت:40درصد کودکان و نوجوانان سراسر کشور عضو کانون هستند.کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور 940 مرکز فرهنگی هنری دارد

 وی با اشاره به ورود کانون به حوزه راه‌اندازی مراکز فراگیر نارسایی جسمی گفت: تاکنون 17 مرکز فراگیر نارسایی جسمی در کشور راه‌اندازی شده است.بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده باید تا پایان سال در هر استان حداقل یک مرکز فراگیر نارسایی جسمی داشته باشیم.

 حاجیان‌زاده.تعداد مراکز سیار کانون در کشور را 116 مرکز است و کانون 53 مرکز پستی نیز دارد که کتاب را به سطح روستاها برده و هر 15 روز یک کتاب را در اختیار کودکان و نوجوانان روستایی قرار می‌دهد.

وی با اشاره به ورود کانون به دو حوزه تقویت تفکر و  کتابخوان‌کردن کودکان و نوجوانان، تلاش در راستای شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان را از اولویت‌های کانون پرورشی برشمرد و افزود: کانون در کنار کتابخوانی، 42 فعالیت مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و ...  را در برنامه دارد.


انتهای پیام/ح

 

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.