قزوین؛

عمامه گذاری طلبه های جوان

به مناسبت تولد علی اکبر(ع) 26 طلبه ی جوان به لباس روحانیت در آمدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین  ؛ مراسم عمامه گذاری طلاب جوان امروز در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجدالنبی  قزوین برگزار شد.
آئین عمامه گذاری طلبه های جوان در قزوین
در این  مراسم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن بسیار مهم است خطاب به طلاب جوان گفت : از امروز مسئولیت شما بسیار سنگین است و باید به گونه ایی رفتار کنید که بتوانید در جامعه تاثیرگذار باشید.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی صداقت را مهمترین رفتار یک طلبه دانست و افزود : ما باید در برابر اراده ی شرک و ظلم که موجب گمراهی ست مقاومت کنیم.

وی با اشاره به اینکه شما طلبه ها باید خلق و خوی و منطق خود را به پیامبر نزدیک کنید اضافه کرد: طلاب همواره باید فراگرفتن علم را  سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند.
آئین عمامه گذاری طلبه های جوان در قزوین
در این مراسم رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار در قم هم گفت : حوزه های علمیه موجب حفظ دین هستند که همواره موجب روشنگری در جامعه می شود.

آیت الله شیخ محمد جواد فاضل لکنرانی با اشاره به اینکه باید در مسیر اسلام قدم برداشت افزود: باید با انقلابی بودن و ماندن و کنار گذاشتن منیت در راه خدا خدمت کنیم.

وی با بیان  اینکه در گذشته در هر محله ی مجتهدان بزرگی رشد می کرد خاطرنشان کرد: باید به دنبال علم رفت تا بتوانید به درجات بالایی از آن دست پیدا کرد.
آئین عمامه گذاری طلبه های جوان در قزوین
مدیر حوزه های علمیه استان هم در این مراسم گفت: این لباس تقوا ست که شما آن را می پوشید و باید همواره مراقب رفتاره های خود باشید.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: لباس کسانی را پوشیدید که در هدایت سیاسی انسان ها همواره نقش مهمی ایفا می کردند که شما باید  در این زمینه پیشرو باشید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.