وعده 5 ماهه برای تکمیل زیرساخت شبکه ملی اطلاعات

جهرمی از وعده وزیر ارتباطات برای راه اندازی کامل زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت  با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد. محمود واعظی وزیر اتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکهمهم ترین و اصلی ترین وظیفه ما اجرای کامل شبکه ملی اطلاعات است گفت: تا پایان شهریور ماه زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات به صورت کامل راه اندازی می شود.


وعده 5 ماهه برای تکمیل زیرساخت شبکه ملی اطلاعات

واعظی با بیان اینکه تا پایان خرداد ماه حرکت های بزرگی درمورد زیر ساخت شبکه ملی اطلاعات انجام می دهیم گفت: ظرف کمتر از یک ماه کاهش نرخ ملموسی در ارتباطات بین استانی خواهیم داشت و از سود آوری زیر ساخت چشم پوشی میکنیم که در این رابطه همکاری با بخش خصوصی حائز اهمیت است.

در ادامه  محمودخسروی مدیر عامل سابق شرکت ارتباطات زیرساخت ؛ به محمد جواد آذری جهرمیکه جوان ترین عضو ارشد بود تبریک گفت و افزود: ورود وی در آغاز برنامه شبکه ملی اطلاعات نقطه عطفی در تاریخ ارتباطات کشور خواهد بود.    

وی در رابطه با زیر ساخت گفت: ما در ابتدا با یک توسعه بزرگ به نام زیر ساخت مواجه شدیم و در آن زمان هیچ بودجه ای وجود نداشت. از طرفی بی عنایتی دولت دهم به بحث ICT مشکلات زیادی را بوجود آورد که با آمدن دولت جدید مشکلات کمتر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.