آبادان؛

آمادگی کامل خرمشهر برای برگزاری فینال جام حذفی فتبال کشور

همه چیز مهیای برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛برگزاری فینال فوتبال جام حذفی در خرمشهر یکی از بزرگترین اتفاقات ورزشی کشور است که در این شهرستان رقم می خورد.زیرا خرمشهر هیچگاه به عنوان یک شهر فوتبال خیز مطرح نبود و علی رغم همسایگی در کنار یکی از فوتبال خیز ترین شهرهای کشور هیچگاه نتوانست در ورزش فوتبال خود را مطرح کند.

اما ساخت یک ورزشگاه بزرگ و بسیار مجهز در این شهرستان نوید از آغاز دوره ای جدید برای فوتبال خرمشهر دارد . همچنین برگزاری فینال جام حذفی فوتبال کشور در این شهرستان  می تواند انگیزه بخش جوانان این شهر در تلاش مضاعف برای دشتیابی به مدارج بالای فوتبال کشور باشد.

 جالب اینکه هیچگاه خرمشهر این  میزان جمعیت مشتاق را برای برگزاری مسابقه ورزشی به خود ندیده است.حال خرمشهر به خوبی خود را مهیای برگزاری مسابقه فوتبال جام حذفی کشور ، آنهم در سالرور آزادسازی این شهر کرده است تا این مسابقه هرچه باشکه تر برگزار شود.

فرماندار خرمشهر در این زمینه گفت : همه زیر ساختهای عمرانی و ورزشی برای برگزاری  این رویداد مهم  در خرمشهر مهیاست.

ولی الله حیاتی افزود :ورزشگاه بزرگ 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان با حضور مقامات کشوری در روز سوم خرداد افتتاح می شود و مسابقه جام حذفی نیز در این ورزشگاه مجهز برگزار می شود.

وی از روشنایی کامل ورزشگاه محل برگزاری مسابقه و چمن استاندادرد این ورزشگاه خبر داد و گفت: تیمهای امدادی ، عملیاتی و  امنیتی موظف به آمادگی برای برگزاری این مسابقه که بیش از 15 هزار تماشاگر دارد ، شده اند.

 بهروان رییس سازمان لیگ هم در بازدید از این ورزشگاه گفت: خوشبختانه همه امکانات ورزشگاه مهیای  برگزاری یک بازی خوب است  و مشکل خاصی در این زمینه ورزشگاه نفت وگاز اروندان خرمشهر وجود ندارد.

یکی از فوتبال دوستان خرمشهری گفت: بسیار خوشحالم که چنین مسابقه مهمی در خرمشهر برگزار می شود اما  امیدوارم برگزاری چنین مسابقات مهمی فقط محدود به سالروز آزاد سازی خرمشهر نباشد و در همه طول سال به این شهر توجه شود.

یک فوتبالیست خرمشهری هم گفت : ساخت ورزشگاه بزرگ نفت و گاز اروندان در خرمشهر واقعه ی مهمی برای این شهر است و می تواند جوانان این شهر را تشویق به فعالیتهای ورزشی حرفه ای کند.

فوتبال دوست دیگری در خرمشهر گفت : همه ورزش دوستان خرمشهری از برگزاری فینال جام حذفی به شوق آمده اند و بی صبرانه منتظر برگزاری آن هستیم.خوشبختانه ساخت ورزشگاه نفت و گاز اروندان هم امکانات ورزشی این شهر را دو چندان کرده  و میتواند کمک بزرگی برای پیشرفت  ورزش این شهر باشدبه هر حال خرمشهر در سالروز آزاد سازی این شهر در حال مهیا شدن برای یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی کشور است .  و همه چیز خبر از برگزاری مسابقه ای مطلوب در این شهر دارد.

 گرچه این مسابقه مهم و حساس طی 90 دقیقه به پایان می رسد اما بدن شک تاثیر بسیار مهمی در رشد و ترقی ورزش فوتبال در شهرستان خرمشهر دارد ورزشی که پر طرفدارترین ورزش دنیا است و ورزشی که شهر همجوار خرمشهر یعنی آبادان یکی از مهدهای آن در کشور تلقی می شود .

بدون شک پایان مسابقه فینال جام حذفی آغازی است برای ترقی و رشد فوتبال در این خرمشهر.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.