در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

درخواست لاریجانی و عارف از حشمتیان

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان پیرامون درخواست عارف و لاریجانی از وی توضیحاتی ارائه داد.

قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: 23 نفر از 86 منتخب مورد حمایت جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران به همراه علی مطهری در جلسه شب گذشته اصلاح‌طلبان حضور داشتند و به کاندیداهای  هیات رییسه فراکسیون امید رای دادند.

وی افزود: چند مرتبه به مطهری پیشنهاد دعوت مستقلین و اعتداگرایان را ارائه کردیم اما هر دفعه، به درخواست اصلاح‌طلبان و اصولگرایان، جلسه را به زمان دیگری موکول کرد و آقایان عارف و لاریجانی هم مرتبا از من درخواست کرده‌اند تا بحث راه‌اندازی فراکسیون مستقلین را پیگیری نکنم اما منتخبین مستقل و اعتدالگرا که خود را وام‌دار چپ و راست نمیدانند، اصرار بر تشکیل فراکسیون دارند.

رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان با اشاره به دیدار شنبه گذشته 54 نفر از اعضای شورای عالی تشکل متبوعش(جمعی ازمنتخبین مجلس دهم،تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس و گروهی از دبیران کل احزاب و چهره های شاخص سیاسی) با محمدرضا عارف، در ادامه افزود: اشتراکات ما با لیست امید قطعا بیشتر است و اگر به هر دلیل مطهری از ریاست فراکسیون مستقلین سرباز دهد.

حشمتیان ادامه داد: بیشتر منتخبین مستقل و اعتدالگرا، فراکسیون امید را همراهی خواهند کرد. البته جمعی هم بطرف اصولگرایان خواهند رفت. به هر حال شکل گیری فراکسیون ما بستگی به علاقمندی مطهری برای ریاست این فراکسیون دارد بنده هم با آقایان لاریجانی و با عارف ملاقات‌هایی داشته‌ام.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان خاطرنشان کرد: اعلام آمادگی قطعی علی مطهری برای قبول ریاست فراکسیون مستقلین است و سکوت سران اصلاح طلب و اصولگرا و عدم مخالفت آنان و همراهی دولت محترم ما هنوز هم امید به تشکیل فراکسیون خود داریم و معتقدیم که طبق آمار واضح، یک سوم از منتخبین مجلس دهم در قالب فراکسیون مستقلین هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار