تولیت آستان قدس رضوی در بیرجند:

نخبگان با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی محرومان را توانمند کنند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: نخبگان باید با بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی محرومان را توانمند کنند تا علاوه بر تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه توسعه منطقه نیز فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در دیدار با نخبگان خراسان جنوبی گفت: رویکرد جدید آستان قدس رضوی استفاده از ظرفیت نخبگان و تخصص خادمان حرم امام هشتم(ع) است.

وی افزود: بسیاری از خادمان حرم رضوی دارای تخصص های مختلفی هستند که تلاش می کنیم از این پس در کنار خدمت این افراد به زائران ثامن الحجج، از تخصص آنها نیز بهره کافی ببریم.

وی با اشاره به قابلیت های استان خراسان جنوبی گفت : با بهره گیری از این قابلیت ها، باید به سمت تولید، ایجاد اشتغال و تولید ثروت در منطقه حرکت کرد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان با بیان اینکه خراسان جنوبی در بخش ذخایر معدنی، دارای ظرفیت بالایی است اظهار کرد : با سرمایه گذاری در این بخش، باید صادرات سنگ از این استان را تقویت کرد و زمینه رونق و پویایی را در این منطقه فراهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که روستائیان دارای روحیه کار و تلاش هستند، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در زمینه صنایع دستی نیز، می تواند بخشی از محرومیت های این استان را جبران کند.

وی از نخبگان خواست، طرح های قابل اجرا برای توسعه استان را جمع آوری و مکتوب کنند تا آستان قدس رضوی پس از بررسی، زمینه اجرای آن را در خراسان جنوبی فراهم کند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.